anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Reklamacje podczas transportu

petinek_pl
#13 Ambasador#

W jaki sposób rozwiązujecie reklamacje gdy klient zgłasza że zawartość paczki dotarła uszkodzona i oczywistym jest że doszło do uszkodzenia w transporcie bo macie pewność że towar wysłany był bez uszkodzeń.

Do tej pory zgłaszałam to na allegro i szybko o dziwo udawało się rozwiązac sprawę, teraz allegro przekierowuje do opcji zgłosić reklamację ale tam się już normalnie składa do przewoźnika.

Pytanie- czy każecie klientom wzywać kurier i spisywać protokół? Trochę się obawiam że zaczną się pretensje że klient zgłosił mnie i to powinno wystarczyć a resztą mam zając się ja. Do tej pory tak robiłam ewentualnie pobierałam zrzeczenie praw od klienta ale to też było wymuszane bo niepotrzebna biurokracja.

Wiadome że klienci nie wzywają kuriera ani nie otwierają przy nim paczek i potem kierują zażalenie do mnie.

Ostatnio nawet przewoznik odpisal mi ze prawo do zgloszenia ma tylko klient. A przeciez nie bede pisac klientowi ze nie otrzyma zwrotu bo musi sam zlozyc reklamacje do przewoznika i on mu odda. Klient chce kasę ode mnie. Ale jak nie moge zlozyc reklamacji bo nie jestem klientem to niby jak to rozwiązać i tak zeby kupujacy jak najmniej musiał robić bo potem są pretensje.

 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Chwila a co kupujący ma zgłaszać przewoźnikowi skoro paczka cała a towar uszkodzony, przecież doskonale wiesz co napisze przewoźnik, Chcesz się pozbyć problemu?

oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@LEW433 czyli co,mam oddawac kazdemu kasę za takie zgłoszenia mimo ze to kurier rzucał paczkami? Dalej nie dostałam odpowiedzi jak wy takie sytuacje rozwiązujecie. Klient zgłasza uszkodzone produkty, wy wiecie że to nie wasza wina. I co robicie skoro do przewoznika nie piszecie?

oznacz moderatorów

fox_paws
#16 Inspirator#

@petinek_pl Protokół szkody można spisać elektronicznie w InPost i w DPD. Nie wiem, jak jest u innych.

------------------------------------
Allegro No Box, No Kurier
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@petinek_pl jeśli klient otrzymał uszkodzony towar, mimo że opakowanie zewnętrzne było nienaruszone, sprzedawca ponosi odpowiedzialność za dostarczenie produktu w stanie zgodnym z umową. W takiej sytuacji kupujący powinien zgłosić reklamację bezpośrednio do sprzedawcy.

Jeśli masz do mnie więcej pytań, proszę doprecyzuj je, chętnie odpowiem.

   Grzegorz
   Moderator
oznacz moderatorów

petinek_pl
#13 Ambasador#

@gdvorek kurierzy rzucają paczkami, z zewnątrz wszystko fajnie a w środku połamane produkty z winy kurierów. Skoro mam zdjęcia że wysłałam towar nieuszkodzony i zabezpieczony a dociera połamany to przecież nie moja wina. 

oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Firmy kurierskie wymyśliły sobie, iż nie będą zwracać za zniszczone produkty, jeśli nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku dobrego wypełnienia, dopasowania kartonu do towaru, karton może być nieuszkodzony a towar zniszczony. Niestety nie rozpatrują pozytywnie w takich przypadkach reklamacji i to sprzedawca zawsze jest winny. 

oznacz moderatorów