Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kto ocenia/akceptuje prośby o zwrot prowizji? Co za poroniony pomysł żeby oceniać na podstawie zgłoszenia kupującego bez możliwości ustosunkowania się.
Prosty przykład, klient zakupił część do laptopa, aukcja KUP TERAZ posiadała zdjęcia elementu, który występuje tylko w jednej wersji do tego modelu, na zdjęciach widać wszystko. Klient robi zwrot ponieważ nie zauważył na zdjęciu, że to jest do innego modelu niż posiada, dodaje komentarz, że brak elementów w obudowie a Allegro akceptuje.
Element jest w pełni sprawny i niczego nie brakuje. W tym momencie allegro nieuczciwie pobiera opłatę. Nie są to duże kwoty (około 36zł prowizji) ale jednak spółka pobiera opłatę bez odpowiedniej weryfikacji.
@laptopcontrol_pl przykro mi, ale aby otrzymać rabat transakcyjny (zwrot prowizji) konieczne jest spełnienie kilku warunków. Są opisane tutaj. Jeśli więc jako powód zwrotu kupujący zaznaczył "brakujący element" to rabat transakcyjny możesz otrzymać, jeśli Twoja jakość sprzedaży jest na poziomie neutralnym lub wyższym.
Rozumiem, że allegro na podstawie oceny użytkownika (czas odpowiedzi, czas wysylki) decyduje czy oddać pieniądze za transakcję, która została anulowana w wyniku błędu kupującego?