Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
15 stycznia
16 stycznia
Jak co byśmy zrobili, jeżeli kupujący nie odeśle to odrzucamy reklamację, pamiętaj że na rozpatrzenie masz 14dni od chwili zgłoszenia reklamacji. Jeżeli zależy Ci na opinii to podaruj mu te rolety.
Faktycznie klient ma racje i demontaż rolety i jej ponowny montaż po naprawie to jakiś problem? Wydaje mi się, że nie powinno być z tym problemu.
Jeżeli nie ma innej możliwości niż naprawa rolety u was w firmie to napisz klientowi, że musi odesłać rolety i do tego czasu nic nie zrobicie. Oczywiście możesz np. zaproponować zwrot części kwoty zakupu bez naprawy rolet.
Demontaż i ponowny montaż to banał. Nie chce odesłać bo prawdopodobnie majstrował przy rolecie i coś źle poustawiał. Takie coś wychwycimy od razu jak roleta przyjdzie.
Znam temat...
Ewidentnie trafiliście na klienta - cwaniaka, który zrobi wszystko, żeby tylko nie odsyłać towaru. Będzie chciał zatrzymać towar, będzie wymagać pełnego zwrotu pieniędzy a jak na siłę od Was nie wyciągnie to będzie molestować Allegro w tym Allegro Protect.
Wyjaśnij grzecznie, że ryzykiem zakupów w internecie jest fakt, że przy wadzie należy odsyłać produkt w ramach reklamacji. Mówi o tym Polskie Prawo jak i Regulamin Allegro - każdy z Was z tego korzysta a Wy widzicie problem, rozumiecie go i chcecie go naprawić.
Jeśli korespondujecie poprzez dyskusję to poproś przez kontakt Allegro o pomoc i oficjalne stanowisko Allegro w tej sprawie. Na pewno to ostudzi chytrość klienta i albo odpuści albo złamie się i odeśle towar. Liczcie się również z negatywem ale za nic nie zwracajcie pieniędzy bez odsyłania towaru bo nie dość, że zostaniecie z negatywem to bez kasy i bez towaru.
Narazie tak mu napisałem:
@IDEALFIX ty się chcesz wkopać? Skoro klient co pisał danego dnia że ma problem to licz od tego dnia termin na rozpatrzenie reklamacji bo jak jest kuty na 4 nogi to cię zaora. Nie baw się w oficjalne składanie reklamacji tylko napisz proszę o odesłanie towaru na reklamację skoro zgłosił Pan problem dni miesiąca roku ustosunkujemy sie do zgloszenia reklamacyjnego w terminie 2 tygodni od zgloszenia a jak nie odeśle to oficjalnie odrzuć reklamację z powodu nieprzysłania reklamowanego produktu do ekspertyzy zanim minie te 14 dni
On nie zgłaszał problemu tylko pytał o regulacje rolety. To było 19 grudnia. Wczoraj wysłał zdjęcie i okazało, że być może jest źle ustawiona tkanina. Z czyjej winy nie wiemy. Reklamację mogę liczyć od 15.01 ale on tego nie chce odesłać
Jeśli nie ideśle po wezwaniu przez ciebie do odesłania to upierniczasz mu reklamację 14dni od zgłoszenia, możesz mu liczyć czas od dnia kiedy poinformowałeś go o konieczności odesłania jeśli w treści korespondencji z nim rzeczywiście pewny jesteś że nie zgłosił reklamacji wcześniej. Jak założy dyskusję to wklejasz screen z rozmowy kiedy go poinformowałeś o konieczności odesłania i allegro piszesz reklamacja odrzucona z powodu braku towaru którego reklamację klient złożył