Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient dokonał u nas zakupu i miał problem z płatnością. Wybrał paczkomat do którego mamy nadać paczkę ale w związku z problemem z płatnością dokonał przelewu tradycyjnego na nasze konto.
Teraz pojawia się problem ponieważ nie można zaimportować jego zamówienia do Inpostu.
Co w tym przypadku zrobić?
Pozdrawiam
Krzysztof
Poproś kupującego o niewielką dopłatę do standardowej wysyłki paczkomatem, poza systemem Allegro.
xyz96 jeden kupujacy zrozumie sytuację , a 50-ciu nie . Lepiej dołożyć parę groszy jak borykać się z negatywem czy dyskusją .
@krzyszu18 Wytłumacz klientowi, jak status płatności będzie zakończony to wyślesz mu paczkę, bo teraz system cię nie puści. On też widzi jaki jest status płatności na Allegro.
To nie ma nic do rzeczy, nie żaden system decyduje. Została zwarta umowa, sprzedawca otrzymał wpłatę na konto. Kupujący ma potwierdzenie wpłaty.
@xyz96 Owszem, decyduje https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/od-27-sierpnia-nadasz-przesylke-tylko-dla-oplaconego-zamowienia... a ten system nazywa się allegro.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Nic nie zrobisz , nie zezwalaj na przelewy na konto .