Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie
Czy ktoś z was miał takie sankcje na swoim koncie?
Pierwszy raz z czymś takim się spotykamy,
Kupujący twierdzi że nie otrzymał od nas zakupionego przedmiotu, przesłał nam zdjęcia o które prosiliśmy dzięki którym sprawdziliśmy proces pakowania przesyłki. Wyszło z nich że przedmiot został spakowany i wysłany ponieważ posiadamy kamery nad stanowiskami pracy. Napisaliśmy o tym kupującemu i udzieliliśmy odpowiedzi że poprosimy o nagranie z paczkomatu czy nie kurier przypadkiem nie miał otwartej przesyłki. Udzieliliśmy odpowiedzi 15.05 (środa) i skontaktowaliśmy się z in postem. Dzisiaj (20.05) Poniedziałek kupujący poprosił o pomoc allegro a nam bonusowo dostało się te sankcję i w dyskusji wiadomość
........, przykro mi, że otrzymał Pan niekompletne zamówienie. .........., proszę o informację, czy otrzymali Państwo informację od przewoźnika. DBESTSHOP, w związku z brakiem odpowiedzi w dyskusji, nałożyłem ograniczenia na Państwa konto. ........, po otrzymaniu decyzji przewoźnika, proszę ponownie wezwać nas w dyskusji.
ok, da się wszystko zrozumieć ale mam 14 dni na decyzję reklamacyjną dodatkowo kupujący miał z nami kontakt więc nie wiem o co pracownikowi allegro chodziło
Prosiłbym o informację czy też tak mieliście, przyznam się że pierwszy raz od 8 lat mam taką sytuacje i jestem delikatnie mówiąc szpikowany działaniem i odnoszę wrażenie że to jakaś dziwna próba wymuszenia na nas niezgodnego z regulaminem i prawem działania. Tym bardziej że chcemy sprawę załatwić a mogliśmy napisać ,, mamy nagrania i wynika z nich że wysłaliśmy przedmiot" negatywna decyzja
Cześć,
czy możesz się ze mną skontaktować w tej sprawie?
Mam identyczną sytuację i chciałbym podjąć kroki prawne z tym związane.
[edycja]