anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skandaliczne wzrost reklamacji na dostawy kurierskie

BertSpecialist
#8 Zapaleniec#

Ostatni mam duży wzrost reklamacji na zniszczony towar w trakcie przewozów! Dwa pytania , czy allegro ma zamiar coś z tym zrobić ? Po. drugie kiedy ja. jako sprzedawca będę miał możliwość bezpośredniego kontaktu z przewoźnikami ??? obecna sytuacja jest skandaliczna!!!!!

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

kostas11
#21 Demiurg#

@BertSpecialist czyżby Allegro One ???

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A zegar cyka 😱

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:44052296 zostały dwa dni, aż ciekaw jestem co pierwsze padnie system czy przewoźnik 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Allegro umywa ręce. Nam kurier najprawdopodobniej przejechał po paczce samochodem (allegro one box), a oni odrzucili nam reklamację ponieważ paczka była źle zapakowana. Nie była, ale ich to nie obchodzi. Zresztą za jakiś czas przedstawimy tutaj temat i wszędzie gdzie się da będziemy ostrzegać przed usługą allegro box.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Żeby inni nie mieli problemów z paczkami niszcznymi przez jakiegoś dostawcę to sprzedawca powinien przestać go udostępniać. Szkoda czasu i zdrowia na ciągłe rozpatrywanie reklamacji i ustalanie winnego 

oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Wtedy sprzedawca straci smart, bo allegro one box, jest koniecznością, aby go posiadać.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@BertSpecialist rozumiem, że zgłosiłeś reklamację do przewoźnika za zniszczone przesyłki? Jako sprzedający możesz kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem w sprawie nadanych przez Ciebie przesyłek. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów