Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ostatni mam duży wzrost reklamacji na zniszczony towar w trakcie przewozów! Dwa pytania , czy allegro ma zamiar coś z tym zrobić ? Po. drugie kiedy ja. jako sprzedawca będę miał możliwość bezpośredniego kontaktu z przewoźnikami ??? obecna sytuacja jest skandaliczna!!!!!
@BertSpecialist czyżby Allegro One ???
A zegar cyka 😱
@Client:44052296 zostały dwa dni, aż ciekaw jestem co pierwsze padnie system czy przewoźnik 😄
Allegro umywa ręce. Nam kurier najprawdopodobniej przejechał po paczce samochodem (allegro one box), a oni odrzucili nam reklamację ponieważ paczka była źle zapakowana. Nie była, ale ich to nie obchodzi. Zresztą za jakiś czas przedstawimy tutaj temat i wszędzie gdzie się da będziemy ostrzegać przed usługą allegro box.
Żeby inni nie mieli problemów z paczkami niszcznymi przez jakiegoś dostawcę to sprzedawca powinien przestać go udostępniać. Szkoda czasu i zdrowia na ciągłe rozpatrywanie reklamacji i ustalanie winnego
Wtedy sprzedawca straci smart, bo allegro one box, jest koniecznością, aby go posiadać.
@BertSpecialist rozumiem, że zgłosiłeś reklamację do przewoźnika za zniszczone przesyłki? Jako sprzedający możesz kontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem w sprawie nadanych przez Ciebie przesyłek.