Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie bardzo rozumiem, jak jest liczona ta skuteczność. Dobrze, nie macie integracji z jakimś przewoźnikiem, toż uważacie taką przesyłką za nie nadaną. Ale z InPostem macie. To jak to możliwe, że list przewozowy uzupełniony w terminie 21 grudnia, deklarowany termin wysyłki 24 grudnia, towar faktyczne został wysłany 21 grudnia, klient odebrał towar 22 grudnia (treking InPost), a mnie to pisze jako nie nadaną i odpowiednio "wymaga poprawy"?
@Astra-Hurt Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. Zweryfikuję ją z właściwym zespołem i wrócę do Ciebie z wyjaśnieniem.
@Astra-Hurt Sprawdź proszę, czy dla tego zamówienia przekazałeś poprawnie cały, zaszyfrowany adres mailowy. W tym artykule znajdziesz wszystkie informacje na ten temat oraz dokładny opis, w jaki sposób powinieneś przekazać ten adres, abyśmy mogli zaliczyć go do jakości Twojej sprzedaży.