anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Skuteczność wysyłki - InPost

Astra-Hurt
#7 Wielbiciel#

Nie bardzo rozumiem, jak jest liczona ta skuteczność. Dobrze, nie macie integracji z jakimś przewoźnikiem, toż uważacie taką przesyłką za nie nadaną. Ale z InPostem macie. To jak to możliwe, że list przewozowy uzupełniony w terminie 21 grudnia, deklarowany termin wysyłki 24 grudnia, towar faktyczne został wysłany 21 grudnia, klient odebrał towar 22 grudnia (treking InPost), a mnie to pisze jako nie nadaną i odpowiednio "wymaga poprawy"?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Astra-Hurt Podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta sprawa. Zweryfikuję ją z właściwym zespołem i wrócę do Ciebie z wyjaśnieniem. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Astra-Hurt
#7 Wielbiciel#
NUMER ZAMÓWIENIA   49159505-41fb-11eb-8e70-538eb4c144e3
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Astra-Hurt Sprawdź proszę, czy dla tego zamówienia przekazałeś poprawnie cały, zaszyfrowany adres mailowy. W tym artykule znajdziesz wszystkie informacje na ten temat oraz dokładny opis, w jaki sposób powinieneś przekazać ten adres, abyśmy mogli zaliczyć go do jakości Twojej sprzedaży. 

   Ola
   Moderator

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów