Skutecznośc wysyłki - obniżanie skuteczności za WYSŁANE zamówienia?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam
Pobrałem sobie raport z przesyłek, których wczoraj rzekomo nie wysłaliśmy w terminie.
Pierwsze do zamówienia pana, który podał ukraiński numer i oczywiście nie odpowiada na prośby o podanie polskiego numeru telefonu, de8a7720-f10d-11ef-8e11-731f348e4b58
Te zamówienie zostały wysłany, a mimo to widnieją na liście "niewysłanych w terminie"
7bb72a90-f1de-11ef-9991-f70b2c4b036b

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing poprosiłem o wykluczenie zamówień z jakości.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dlaczego 3 zamówienia z weekednu wysłane w poniedziałek w ogóle trafiły do tych obniżających jakość wysyłki??
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing skutecznie nadałeś ? bo to jest istotne , sprawdź w trackingu datę podjęcia paczek przez kuriera .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, nadane osobiście na poczcie
-
Oczekuje na nadanie
2025-02-24, 15:20
-
W drodze
2025-02-24, 17:38
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing Wiesz ,że dla PP godziną graniczną jest 15:00 ?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
do 16
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mdrogeria ode mnie PP odbiera paczki tak dopiero w ok. 15:30, są skanowane na sortowni, często w ok. 17-18, a niekiedy później. Wszystkie są nadawane jako terminowe, no chyba, że ktoś ma ustawioną faktycznie godzinę nadania wcześniej, ale zakładam, że to inny powód.
Dobra rada zaczyna się od milczenia
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza np. nadanie w filii , albo coś nie zakukało znowu na linii all-PP . Nadaję w placówce bo mam na rzut beretem , zaliczają wszystko , nawet te nadane tuż przed zamknięciem .
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@mikeza Co innego odbiór przez kuriera, a co innego nadanie w placówce.
Allegro No Box, No Kurier, Not Delivery
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@fox_paws wcześniej nadawałem również w placówce. I w jednej i w drugiej sytuacji paczka jest nadana w momencie zeskanowania. Albo w placówce, albo na sortowni, nie ma tutaj specjalnej różnicy. Zdarzały się sytuacje, gdzie kurier odbierał paczki, a potem nie zostały zeskanowane na sortowni i również były jako nieterminowo nadane. samo odebranie paczki przez kuriera nie oznacza w przypadku poczty jej nadania.
Dobra rada zaczyna się od milczenia

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing dostałem informację, że zamówienia zostały wykluczone.
Natomiast w przypadku zamówienia nr de8a7720-f10d-11ef-
Jeśli nie uda się Tobie wysłać zamówienia, to proszę wypełnić wniosek o rabat transakcyjny i wtedy zamówienie będzie wykluczone automatycznie.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dalej nie otrzymałem odpowiedzi dlaczego te zamówienia w ogóle trafiły na tę listę.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing ten temat jeszcze konsultuję - wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że dalej nic nie wiadomo?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@TrafficMarketing statusy już zostały poprawione. Błąd wynikał z problemów technicznych przewoźnika w przekazywaniu statusów przesyłek.
Moderatorka