anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedałem towar na allegro, kupujący wystawił negatywny komentarz i chce go wycofać

Partsandtyres
#7 Wielbiciel#

Cześć,

 

Mam taki problem, kupujący zamówił towar, który otrzymał. Faktura została załączona do systemu allegro.  Kupujący nie ma dostępu do maila na który przychodzą powiadomienia i dlatego nie wiedział o dostarczeniu faktury. Ze względu na to, że uważał że nie otrzymał faktury wystawił komentarz niepolecający. 

Po wyjaśnieniu sytuacji kupujący poprosił o wysłanie prośby o usuniecie komentarza.  Taką prośbę wysłałem niestety trafiła na maiła, do którego kupujący nie miał dostępu. mail został zmieniony na poprawny, ale nie mogę wysłać prośby jeszcze raz. 

Proszę o pomoc,

 

Pozdrawiam,

Rafał

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Partsandtyres Napisz proszę do nas prośbę w tej sprawie przez ten formularz wraz z informacją, którego dokładnie zamówienia dotyczy ta sytuacja. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Partsandtyres e-faktura niby ułatwienie  ,a jak się przyjrzeć głębiej jest kulą u nogi sprzedawcy . Drukujesz kopię bo musisz , wydrukuj oryginał i włóż do paczki  ... problem zniknie .

oznacz moderatorów