Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Mam taki problem, kupujący zamówił towar, który otrzymał. Faktura została załączona do systemu allegro. Kupujący nie ma dostępu do maila na który przychodzą powiadomienia i dlatego nie wiedział o dostarczeniu faktury. Ze względu na to, że uważał że nie otrzymał faktury wystawił komentarz niepolecający.
Po wyjaśnieniu sytuacji kupujący poprosił o wysłanie prośby o usuniecie komentarza. Taką prośbę wysłałem niestety trafiła na maiła, do którego kupujący nie miał dostępu. mail został zmieniony na poprawny, ale nie mogę wysłać prośby jeszcze raz.
Proszę o pomoc,
Pozdrawiam,
Rafał
@Partsandtyres Napisz proszę do nas prośbę w tej sprawie przez ten formularz wraz z informacją, którego dokładnie zamówienia dotyczy ta sytuacja.
@Partsandtyres e-faktura niby ułatwienie ,a jak się przyjrzeć głębiej jest kulą u nogi sprzedawcy . Drukujesz kopię bo musisz , wydrukuj oryginał i włóż do paczki ... problem zniknie .