Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Poproszę o informację w jaki sposób prawidłowo procedować zwrot środków jeżeli klient zakupił towar z opcją odroczonej płatności PragmaGO.
1. Otrzymuję zgłoszenie od klienta.
2. Towar wraca bez zarzutu.
3. Wystawiam korektę
Tu pytanie co dalej. Komu odsyłam środki? W jakiej wysokości. Czy pomniejszam przelew zwrotny o prowizję pobraną przez PragmaGO?
Pozdrawiam
Damian
Jeśli klient zwróci towar – zwróć wpłatę przelewem firmie PragmaGO na ten sam rachunek, z którego przyszedł przelew. Zwrot powinien obejmować 100% wartości faktury brutto.
Jeśli to zakup na firmę ale podlegający pod ustawę konsumencka nie możesz nic potracić 😞
Rozumiem, dzięki.
A czy PragmaGO zwróci pobraną wcześniej prowizję za taką transakcję?
@mediasklep_eu myślę że nie bo jesteście w relacji firma - firma, przeczytaj regulamin i umowę powinna to być taka informacja 🙂