Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Kupiłem od sprzedającego zatyczki do uszu gdyż miał ich na aukcji 201 sztuk a czas wysyłki był ustawiony na natychmiast. Pieniądze od razu przelałem na konto dostałem potwierdzenie od sprzedającego że dziękuję za wpłatę po czym po 2 dniach wysłał mi wiadomość że nie ma zatyczek na stanie i czy możemy chwilę na nie zaczekać .Odpisałem że mogę zaczekać gdyż sprzedawca twierdził że dziś bądź jutro będzie dostawa. Napisałem więc do niego następnego dnia po czym dostałem odpowiedź że dostawy wciąż nie ma. Odpisałem że w takim razie proszę o zwrot pieniędzy po czym dostałem odpowiedź że muszę anulować zamówienie . Niestety nie da się go anulować gdyż minęły 3 dni od daty zakupu stąd moje pytanie czy mogę w jakiś inny sposób domagać się zwrotu pieniędzy czy muszę narazie czekać .
Pozdrawiam
Nie musisz anulować zamówienia, to sprzedający nie jest w stanie wywiązać się z umowy, więc powinien zwrócić pieniądze. Sprzedający nie może Cię zmuszać do odstąpienia od umowy, a jeśli już i termin dostawy minął, wyślij mu mailem oświadczenie o odstąpieniu od zakupu na podstawie art.5431 Kc i zażądaj niezwłocznego zwrotu wpłaty.
Dziękuję za odpowiedź
Co to za magiczne 3 dni od zakupu?