Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Drodzy sprzedawcy - nie oferujcie usługi wysłania Pocztą Polską - narazicie się tylko na negatywny komentarz i niepotrzebne reklamacje.
Poniżej skan - paczka utknęła w Poczcie Polskiej na prawie dwa tygodnie i nie wiadomo co dalej. Probuję się kontaktować codziennie, ale zero konkretów ze strony PP.
Wysłano 04.05.2020, dziś mamy 13.05.2020 wieczór i stan jak poniżej:
Po pierwsze - zdjęcie widzisz tylko Ty - i tak będzie, dopóki nie zatwierdzi go moderator. Po drugie - wiadomo, co dalej. To sprzedajacy jest odpowiedzialny za przesyłkę do chwili odebrania jej przez kupującego.
Ok, dam sprzedającemu negatywny komentarz - tylko dlatego, że zaoferował wysyłkę przez firmę, która jak widać się do tego nie nadaje - to jest ok? Ja tylko przestrzegam innych - sam jako sprzedawca nie zaoferuję wysyłki przez Pocztę Polską. Zachęcam innych to tego samego.
Jak widzę za każdym razem to zdanie "to sprzedający jest odpowiedzialny za paczkę i jej dostarczenie" to mam takie, spoko prawo prawem ale, pomijając prawo to może tak REALNIE odpowiedzieć co w takiej sytuacji.
Nie wiem jak wy ale ja Hogwartu nie ukończyłem i nie potrafię przywoływać mioteł/paczek na zawołanie, jednak bardziej wysłanie sowiej poczty pasuję do tego prawa, to Twoja sowa i to od Ciebie zależy czy dostarczy paczkę
Moja sowa, moja odpowiedzialność
Nie mój kurier, moja odpowiedzialność 🤣
Bądźmy realistami