anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedawcy, sprawdźcie swoje statystki "Procent zamówień z szybką dostawą" za sierpniowe wysyłki

Sklep-AVT
#9 Pomysłodawca#

W poniedziałek 14 sierpnia część załogi celowo przyszła do pracy, aby zrealizować przed dniem świątecznym - 15 sierpnia - wysyłkę transakcji z weekendu oraz poniedziałku, aby Kupujący jak najszybciej otrzymali swoje zakupy.

Dzisiaj sprawdzam szczegóły oceny i widzę, że nie mamy oznaczenia "Szybka wysyłka zamówień", gdzie należy uzyskać wynik na poziomie 40% w statystyce "Procent zamówień z szybką dostawą", gdyż dzień świąteczny 15 sierpnia nie zostały pominięty w wyliczeniach szybkości dostawy.

Allegro jeżeli nie może potraktować tych wysyłek jako szybkie to powinno przynajmniej pominąć je w ocenie szybkości dostawy ze względu na dzień świąteczny - 15 sierpnia.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Sklep-AVT
#9 Pomysłodawca#

Wnioskuję o pomijanie przez Alellgro w wyliczeniach do oceny "Szybkości wysyłki zamówień" dni ustawowo wolnych od pracy!

oznacz moderatorów

Sklep-AVT
#9 Pomysłodawca#

Poprosiłem Dział Prawny Allegro o weryfikację prawidłowości zasad przyjętych przez Allegro w ocenie "Szybkości wysyłki zamówień":

Zaniżanie przez Allegro oceny poziomu realizacji szybkich dostaw przez Sprzedawcę na podstawie wyliczeń z "Procent zamówień z szybką dostawą" w okresie 30 dni (bez ostatniego dnia), gdy w tym 30 dniowym okresie, kwalifikowane jako opóźnienie są również dni ustawowo wolne od pracy, w których nie pracują firmy kurierskie realizujące dostawy (m.in. w ramach Allegro dostawa na podstawie umów zawartych bezpośrednio z serwisem aukcyjnym Allegro) jest jawnym naruszeniem interesu Sprzedawcy.

Poinformuję Społeczność Allegro Gadane gdy otrzymam odpowiedź od Allegro.

Dajcie znać co o tym myślicie. Zgodnie z zawartą w odpowiedzi na moją wiadomość sugestią pracownicy Zespołu Allegro zamieszczam post na Allegro Gadane.

Serwis chciałby chyba poznać głos innych Sprzedawców w tej kwestii.

oznacz moderatorów

Sklep-AVT
#9 Pomysłodawca#

Zamieszcza odpowiedź, którą otrzymałem od Allegro w przedstawionej powyżej kwestii zaniżania ocen Sprzedających: 

"Dzień dobry,

dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.

Allegro przykłada szczególną wagę do równego traktowania wszystkich użytkowników platformy - zarówno sprzedających, jak i kupujących. W tym celu stosujemy mechanizmy i procedury zapewniające rzetelną obsługę procesów w ramach platformy.  Do wszystkich Użytkowników serwisu przykładamy tę samą miarę więc nie może być mowy o np. nierównym traktowaniu Sprzedających czy Kupujących z naszej strony.

Wszystkim Sprzedającym liczymy wskazane parametry jednakowo to w naszej ocenie przedstawione zarzuty nie mają uzasadnienia."

oznacz moderatorów