Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W poniedziałek 14 sierpnia część załogi celowo przyszła do pracy, aby zrealizować przed dniem świątecznym - 15 sierpnia - wysyłkę transakcji z weekendu oraz poniedziałku, aby Kupujący jak najszybciej otrzymali swoje zakupy.
Dzisiaj sprawdzam szczegóły oceny i widzę, że nie mamy oznaczenia "Szybka wysyłka zamówień", gdzie należy uzyskać wynik na poziomie 40% w statystyce "Procent zamówień z szybką dostawą", gdyż dzień świąteczny 15 sierpnia nie zostały pominięty w wyliczeniach szybkości dostawy.
Allegro jeżeli nie może potraktować tych wysyłek jako szybkie to powinno przynajmniej pominąć je w ocenie szybkości dostawy ze względu na dzień świąteczny - 15 sierpnia.
Wnioskuję o pomijanie przez Alellgro w wyliczeniach do oceny "Szybkości wysyłki zamówień" dni ustawowo wolnych od pracy!
Poprosiłem Dział Prawny Allegro o weryfikację prawidłowości zasad przyjętych przez Allegro w ocenie "Szybkości wysyłki zamówień":
Zaniżanie przez Allegro oceny poziomu realizacji szybkich dostaw przez Sprzedawcę na podstawie wyliczeń z "Procent zamówień z szybką dostawą" w okresie 30 dni (bez ostatniego dnia), gdy w tym 30 dniowym okresie, kwalifikowane jako opóźnienie są również dni ustawowo wolne od pracy, w których nie pracują firmy kurierskie realizujące dostawy (m.in. w ramach Allegro dostawa na podstawie umów zawartych bezpośrednio z serwisem aukcyjnym Allegro) jest jawnym naruszeniem interesu Sprzedawcy.
Poinformuję Społeczność Allegro Gadane gdy otrzymam odpowiedź od Allegro.
Dajcie znać co o tym myślicie. Zgodnie z zawartą w odpowiedzi na moją wiadomość sugestią pracownicy Zespołu Allegro zamieszczam post na Allegro Gadane.
Serwis chciałby chyba poznać głos innych Sprzedawców w tej kwestii.
Zamieszcza odpowiedź, którą otrzymałem od Allegro w przedstawionej powyżej kwestii zaniżania ocen Sprzedających:
"Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość i przepraszam za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź.
Allegro przykłada szczególną wagę do równego traktowania wszystkich użytkowników platformy - zarówno sprzedających, jak i kupujących. W tym celu stosujemy mechanizmy i procedury zapewniające rzetelną obsługę procesów w ramach platformy. Do wszystkich Użytkowników serwisu przykładamy tę samą miarę więc nie może być mowy o np. nierównym traktowaniu Sprzedających czy Kupujących z naszej strony.
Wszystkim Sprzedającym liczymy wskazane parametry jednakowo to w naszej ocenie przedstawione zarzuty nie mają uzasadnienia."