Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Mam problem z moim kontem i ustawieniami wypłat, od dłuższego czasu widnieje poniższa informacja. Czy to normalne, że ta procedura trwa kilka dni? Proszę o pomoc.
@Client:72705575 poprosiłam już zespół o sprawdzenie statusu Twojego zgłoszenia, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami.
Dzień dobry,
Czy udało się coś ustalić w zakresie zmiany statusu?
Pozdrawiam
@Client:72705575 przepraszam, że musiałeś czekać, ale dostałam wyłącznie informacje, które otrzymałeś w zgłoszeniu numer 48141214, więc wyjaśniam jeszcze jak długo to potrwa.
Dzień dobry,
od ponad miesiąca czekam na zamknięcie sprawy. Jeżeli to jest aż tak duży problem do rozwiązania, to może jestem w stanie uzyskać chociaż jakieś bardziej rzeczowe informacje z czego on wynika? Nie ukrywam, że ostatnie odpowiedzi jakie otrzymywałem były raczej zbywające i nie wyjaśniały podłoża problemu.
Pozdrawiam
@Client:72705575 przepraszam, że musiałeś czekać na moją moją odpowiedź. Dostałam informację od zespołu, że ta informacja nie wpływa na funkcjonalność konta. Twoje wypłaty w PayU i Przelewy24 są normalnie aktywne. Pod komunikatem "oczekuje na przeniesienie" masz dwa odnośniki "Wypłać swoje środki".
Generalnie obecnie nie wypłacisz pieniędzy, bo nie masz żadnych środków na saldach, ale sam komunikat w niczym nie przeszkadza. Zniknie sam, ale nie stanie się to szybciej niż do końca aktualnego kwartału.