anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status - oczekuje na przeniesienie

Client:72705575
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Mam problem z moim kontem i ustawieniami wypłat, od dłuższego czasu widnieje poniższa informacja. Czy to normalne, że ta procedura trwa kilka dni? Proszę o pomoc.

Zrzut ekranu 2024-12-21 141807.png

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72705575 poprosiłam już zespół o sprawdzenie statusu Twojego zgłoszenia, więc jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:72705575
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

Czy udało się coś ustalić w zakresie zmiany statusu? 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72705575 przepraszam, że musiałeś czekać, ale dostałam wyłącznie informacje, które otrzymałeś w zgłoszeniu numer 48141214, więc wyjaśniam jeszcze jak długo to potrwa.  

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:72705575
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

od ponad miesiąca czekam na zamknięcie sprawy. Jeżeli to jest aż tak duży problem do rozwiązania, to może jestem w stanie uzyskać chociaż jakieś bardziej rzeczowe informacje z czego on wynika? Nie ukrywam, że ostatnie odpowiedzi jakie otrzymywałem były raczej zbywające i nie wyjaśniały podłoża problemu.

Pozdrawiam

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:72705575 przepraszam, że musiałeś czekać na moją moją odpowiedź. Dostałam informację od zespołu, że ta informacja nie wpływa na funkcjonalność konta. Twoje wypłaty w PayU i Przelewy24 są normalnie aktywne. Pod komunikatem "oczekuje na przeniesienie" masz dwa odnośniki "Wypłać swoje środki". 

Generalnie obecnie nie wypłacisz pieniędzy, bo nie masz żadnych środków na saldach, ale sam komunikat w niczym nie przeszkadza. Zniknie sam, ale nie stanie się to szybciej niż do końca aktualnego kwartału. 

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów