Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Na tysiące zamówień pierwszy raz to widzę. Jak kupujący mógł zapłacić więcej niż mu pokazuje koszyk ..? Ja nie prosiłam o dopłatę, nie było tu żadnych anulacji kupującego, nie dobierał rzeczy, a ten przedmiot nie miał zmienianej ceny od początku..
Proszę o sprawdzenie transakcji nr: f82e44b0-ad77-11ef-8902-69af0123eb8e (edit) , czy jeśli zwrócę nadpłatę pojawi się status "Opłacone"? Czy jest możliwość sprawdzenia czy to nie jest jakieś oszustwo? Słowo daję im dłużej tu siedzę tym mniej umiem w te allegro i mniej rozumiem....
@GaleriaAV był to przelew tradycyjny, dlatego było to możliwe, nie jest to oszustwo. W takiej sytuacji, skontaktuj się proszę z kupującym. Nadpłatę możesz zwrócić przez zakładkę Zamówienia lub bezpośrednio na dane bankowe wskazane przez kupującego.
@la_nika jakim cudem system zaksięgował taką wpłatę - z tego co kojarzę to zgadzać muszą się wszystkie dane łącznie z dokładną kwotą?
Właśnie o to chodzi, wszystko jest z automatu - samo wyskakuje. Po ponad 20 latach użytkowania allegro pierwszy raz się spotykam że ktoś rzekomo ręcznie wpisywał kwotę. .
@GaleriaAV @komis-bell mogło się tak stać, jeśli kupująca nie zapłaciła od razu, a skopiowała dane do przelewu i zleciła go bezpośrednio z konta. Wtedy wpisała sama kwotę, a jeśli pozostałe dane były prawidłowe, to przelew poszedł.
A skoro jeśli zwrócę różnicę to status będzie na zielono jako OPŁACONE wtedy?
@GaleriaAV a jaki w tej chwili widzisz status?
@GaleriaAV po udanym zwrocie status powinien się zaktualizować. Obecnie zwrot jest w trakcie realizacji. Skontaktowaliśmy się w tej sprawie z operatorem PayU, aby sprawdzić jak dokładnie kupująca opłaciła zamówienie. Mogą skontaktować się z kupującą, aby podała dane do zwrotu. Wrócę z informacją, gdy otrzymam odpowiedź.