Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Jaką rolę odgrywa dzisiaj status wstrzymane? żadnej. Po za tym, że jest. Czy można go zmodyfikować?
Ustawienie statusu wstrzymane wiązałoby się:
- wysłaniem komentarza z powodem wtrzymania (trafia on do klienta, nie zawsze się można dodzwonić, na maila też nie odpisują a takie napisanie powodu powinno pójść priorytetem mailowym jak kupiłeś, zapłaciłeś etc)
- wstrzymanie liczenia czasu w ocenie sprzedaży: Numery przesyłek uzupełnione w terminie, Wysyłka w terminie
Chodzi tutaj o to, że klient po zakupie aukcji musi wykonać ruch aby móc przystąpić do realizacji zamówienia. Wybrać wzór/kolor/((tak są warianty ale nie czasami jest potrzebna interakcja z klientem) wysłać zdjęcie z żądaną informacją(tego w wariantach zawrzeć nie mogę) etc. Niestety mimo tego widzę to po sobie klientów raz, że nie czyta od deski do deski, dwa zapomina. Dodzwonić nie zawsze się można, na maila też cisza. Nie sztuką jest anulować zamówienie i wpisać brak kontaktu. Też nie chodzi o wydłużanie czas przesyłki bo ja jestem gotowy zrealizować je od ręki mają informację.
@europa89 Cześć. 🙂 Status "wstrzymane" wdrożyliśmy, aby usprawnić obsługę zamówień One Fulfillment by Allegro, ale wyświetlamy go wszystkim Sprzedającym. Status ten jest widoczny wyłącznie dla Sprzedającego (Klient go nie zobaczy).
Nie ma możliwości samodzielnej modyfikacji statusu zamówienia na "wstrzymane". Dodatkowo status ten nie pauzuje i nie będzie zatrzymywał naliczania dni w czasie realizacji. W najbliższym czasie nie planujemy zmian w tym kierunku.