Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Mam mały problem z allegro.
Klient kupuje przedmiot, ja go wysyłam, wklejam list przewozowy UPS, zmieniam status na wysłane.
Niestety u Klientów pojawia się w realizacji a nie jako wysłane.
Otrzymałem już jeden negatyw z tego powodu. Psuje mi to relacje z Klientami bo myślą, że paczka nie wysłana a kurier już dawno w drodze.
Pisałem do Allegro, otrzymałem taką odpowiedź:
"W przypadku przewoźnika UPS nie mamy gwarancji o przekazaniu nam statusu przesyłki. Polecam korzystanie z usług przewoźników zintegrowanych Allegro, wtedy dane są przekazywane automatycznie.
Lista przewoźników zintegrowanych z naszym systemem:
InPost,
Poczta Polska,
DPD,
UPS,
DHL,
X-press Couriers."
Nie ukrywam, że płacę za usługi to żądam ich wykonania. Każą wklejać numer litu to wklejam i reszta mnie nie obchodzi. A taka polityka jaką prowadzi Allegro podchodzi pod temat dla Rzecznika Praw Konsumenta. Namawianie mnie do korzystania z operatorów wysyłek Allegro w celu rozwiązania problemu jest troszkę nietyczne.
Wyślij przez Allegro inaczej będziesz mieć problemy stracisz Klientów - tak rozumiem odpowiedź allegro.
Błąd też osoby z pomocy allegro ponieważ wymienił UPS w przewoźnikach które działają.
Właśnie dlatego usunęliśmy wszystkie dostawy, które nie są zintegrowane. Przykładowo FedEx jest naprawdę solidną firmą, ale przez zamówienia, gdzie kupujący wybierze tego przewoźnika spada jakość sprzedaży, bo Allegro nie ma z nimi integracji...
Musi być metoda dostawy Allegro [...], jak Allegro Kurier UPS czy Allegro UPS Access Point, inaczej można się pożegnać z jakością sprzedaży w sekcji wysyłki w terminie. Trochę szkoda, że narzucają własne metody dostaw pod smart, w FedEx miałem stawkę 14,50 zł do 20kg i musiałem go usunąć, bo ponoć nie nadawałem przesyłek w terminie - a to tylko dlatego, że nie mają z nimi integracji.
Te całe Wysyłam z Allegro miało też być wygodne, a wcale tak nie jest 🙂 same paczkomaty nadaje się dłużej niż z Menedżera Paczek, nawet jednej paczki nie nadałem przez ten system.
Zobaczymy jak to się rozwinie w przyszłości...
No dobra, ale to dlaczego nie mogę zaznaczyć "wysłane" aby widział to kupujący. Pal licho ten numer przesyłki ale jak powiadomić klienta o zrealizowanym zamówieniu.
@mako_poznan Ty zaznaczasz ale u kupującego się status nie zmienia bo nadajesz UPS poza allegro i system tego nie wyłapuje
właśnie o tym pisał @DarkStoorM
@mako_poznanChodzi o to żebyś wysyłał przez Allegro, i tyle.
@DarkStoorM w takim razie Allegro może w dużym stopniu sterować rynkiem usług kurierskich w Polsce i niektóre firmy mocno osłabiać na rzecz innych..
@vonNogay oczywiście, tym zabiegiem sprzedawcy przesiadają się na dostawców z przedrostkiem Allegro na których zarabiają 😄