Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, nadaję przesyłki firmą SUUS Logistics która rzekomo ma integrację z Allegro. Nadaję wszystkie przesyłki w terminie a okazuje się że mam dramatycznie niską ocenę jakości sprzedaży i wysyłki w terminie na poziomie 5%... Po konsultacji z Allegro okazuje się że to wina przewoźnika bo nie uzupełnia statusów na bieżąco. I co ja mogę? Nie mam na to wpływu zupełnie a to ja jestem oceniany. Po co wpisuje się ręcznie numer przesyłki? Co mogę zrobić?
Spróbuj może podesłać tutaj których zamówień dotyczy problem. Allegro będzie ewentualnie już się kontaktować z firmą SUUS Logistics, a to ułatwi im na pewno wyjaśnienie sprawy (jeśli są wpisane numery zamówień).
Nie musisz pytać skąd znam ten problem - też mam problem z dwoma zamówieniami, że statusy się nie aktualizują, mimo wpisania numerów przesyłek. Na Aukcje Charytatywni Allegro (na WOŚP) akurat wysyłałem, tylko to tyczy się przewoźnika ORLEN Paczka. Też czekam na informację od Allegro co z nimi.
A który adres e-mail dawałeś do nadania ewentualnie? Ten z @allegromail.pl (po skopiowaniu e-mail z panelu Zamówień od kupujących)? Bo to też może wpłynąć na to, że się nie aktualizują. Ja popełniłem w jednym zamówieniu błąd, bo podałem adres e-mail prywatny, ale wtedy nie wiedząc, by nadawać lepiej na e-mail z Allegro, z panelu.
Mogę tyle poradzić na ten temat, sam się jakoś nie orientuję w nich.
Dzięki za odpowiedź, adres mail podaję ten szyfrowany bo oryginalnego nie znam. Tych przesyłkę jest bardzo wiele a Allegro umywa ręce, każe mi wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem. Przecież to niedorzeczne, mega nie uczciwe...
@Meblast_PL przyciśnij te boty z "obsługi klienta". Nam po awanturze kilka spornych przesyłek, zarówno kurierskich jak i paczkomatowych wyłączono z oceny. Szkoda, ze nie zaliczono do tych poprawnych, ale przynajmniej nie zaniżały drastycznie oceny.
Echhh ta Orlen paczka - jak nie masz z nimi bezpośredniej umowy dodanej do allegro to zapomnij. Walczę z allegro już o to jakieś 9 miechów, bez skutku. Wysylam przez furgonetkę. Allegro pisze, że nic nie mogą bo furgonetka ucina szyfrowane adresy mail, a furgonetka odpowiada, że celowo to robią, bo allegro jak tylko widzi poprawny status to od razu nalicza swoje prowizje pomimo tego, że nadawca nie rozlicza się za przesyłki z allegro dlatego byli zmuszeni to wycinać bo było za dużo skarg.
To jest chore co allegro wyprawia, dlatego my już (po 17 latach) pomału zwijamy się z tad na inne portale. Dobrze, że teraz jest już w czym wybierać + sklep internetowy.
Zmienić przewoźnika, widać że do tego zmierza odpowiedź Allegro.😁
W moim przypadku (palety po 2,5 m) nie ma zbyt wielu atrakcyjnych ofert na rynku 🙂