Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś awaria z TA ponieważ ani na nowym TA ani na starszej wersji nie pokazuje mi wartości sprzedaży w piątek jeszcze było okej ale od soboty ta wartość jest na 0 a sprzedaż oczywiście jest, ma ktoś podobny problem?
Od nowa powiązywałem aplikację i też nie pomogło.
@Happy-Colors-pl dziekuję za Twoje zgłoszenie! Mieliśmy problemy z Trade Analytics. Otrzymałam informację, że już znaleźliśmy przyczynę i dane powinny się wkrótce aktualizować.
Dziękuję za informację, jeszcze nie mam zaktualizowanych danych ale oczekuję ich z niecierpliwością 🙂
U mnie nadal nie działa.
u mnie coś to kuleje bo z dzisiaj wgl. nie mam sprzedaży ale z wczoraj coś się wybiło 😕 także nadal jest problem
@Owsaid @Happy-Colors-pl Wciąż pracujemy nad tą usterką - proszę Was jeszcze o chwilę cierpliwości
@Happy-Colors-pl @Owsaid otrzymałam informację, że już wszystkie dane powinny być aktualne. Dajcie proszę znać czy potwierdzacie, że już wszystko działa?
Witam, nie pobiera listy ofert. Jakiego dnia bym nie wybrała to nie ma od kilku dni nic.
Kręci się kółeczko i nic poza tym, czasami jak już długo kręci to pomaga odświeżenie strony, ale nie zawszę trafię na ten moment.
Powiązanie konta na nowo z usługą nic nie dało.
Dokładnie tak 😀
95853997
@la_nika wiadomo już coś?
@anitaw40 dziękuję za podanie numeru ID. Konsultuję tą sprawę, ale jeszcze nie mam odpowiedzi, dam znać, gdy tylko ją otrzymam, ale obawiam się, że może to nastąpić dopiero po weekendzie. Bardzo proszę o cierpliwość.
@anitaw40 przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Już wyjaśniam.
Raport, który dotyczy ofert zawiera ogromne ilości danych, których przesłanie może trwać dłużej niż w przypadku innych raportów. Na chwilę obecną rozwiązaniem, jakie możemy zarekomendować, jest odświeżenie strony i ponowna próba wygenerowania raportu. Jesli problem nadal wystąpi bardzo proszę o informację.
@la_nika Hej, czy możesz mi pomóc w innej sprawie? - dotyczy dokładnie dyskusji z zamówienia b3785045-88fe-11ec-880d-972f124ec4b2
@_HolaOla_ Jestem w roli sprzedawcy. Prawdopodobnie klient chce wyłudzić zwrot środków za towar nie odsyłając go do mojego pracodawcy. Dostał zwrot środków za jeden produkt, później ten produkt mu dosłaliśmy na nasz koszt aby klient był zadowolony, a teraz twierdzi że to nie jest ten produkt i tak będziemy odbijać piłeczkę w nieskończoność. Poprosiliśmy o wsparcie Allegro, ale nikt się do tego jeszcze nie odniósł. Twierdzi że my jako sprzedawca usuwamy jego wpisy, i musimy robić to co chce bo inaczej komentarz negatywny nam wystawi i opisze w mediach społecznościowych. Żąda aby to Allegro mu zwróciło środki z POK bo mu się należą. Do was też ma pretensje że stawiacie mu niewygodne pytania. Proszę o zapoznanie się z treścią dyskusji.
@anitaw40 Podaj mi proszę jeszcze numer konta, na którym trwa ta dyskusja oraz jej numer. Jeśli nie chcesz ich tutaj podawać, możesz przesłać te informacje na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzę dokładnie Twoją sprawę, ale potrzebuję więcej szczegółów, abym mogła ją odnaleźć.
Napisałam wiadomość email. Pozdrawiam.