anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Trade Analytics nie widzę statystyk

Happy-Colors-pl
#9 Pomysłodawca#

Czy jest jakaś awaria z TA ponieważ ani na nowym TA ani na starszej wersji nie pokazuje mi wartości sprzedaży w piątek jeszcze było okej ale od soboty ta wartość jest na 0 a sprzedaż oczywiście jest, ma ktoś podobny problem? 
Od nowa powiązywałem aplikację i też nie pomogło. 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Happy-Colors-pl dziekuję za Twoje zgłoszenie! Mieliśmy problemy z Trade Analytics. Otrzymałam informację, że już znaleźliśmy przyczynę i dane powinny się wkrótce aktualizować. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

Happy-Colors-pl
#9 Pomysłodawca#

Dziękuję za informację, jeszcze nie mam zaktualizowanych danych ale oczekuję ich z niecierpliwością 🙂 

oznacz moderatorów

Owsaid
#9 Pomysłodawca#

U mnie nadal nie działa. 

oznacz moderatorów

Happy-Colors-pl
#9 Pomysłodawca#

u mnie coś to kuleje bo z dzisiaj wgl. nie mam sprzedaży ale z wczoraj coś się wybiło 😕 także nadal jest problem 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@Owsaid @Happy-Colors-pl Wciąż pracujemy nad tą usterką - proszę Was jeszcze o chwilę cierpliwości 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Happy-Colors-pl @Owsaid otrzymałam informację, że już wszystkie dane powinny być aktualne. Dajcie proszę znać czy potwierdzacie, że już wszystko działa? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Witam, nie pobiera listy ofert. Jakiego dnia bym nie wybrała to nie ma od kilku dni nic.

Kręci się kółeczko i nic poza tym, czasami jak już długo kręci to pomaga odświeżenie strony, ale nie zawszę trafię na ten moment.

Powiązanie konta na nowo z usługą nic nie dało.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 widzę, że konto na którym piszesz jest kontem zwykłym i nie masz na nim żadnej sprzedaży. Czy trade analytics używasz na innym koncie Allegro? 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Dokładnie tak 😀

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

95853997

oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

@la_nika wiadomo już coś?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 dziękuję za podanie numeru ID. Konsultuję tą sprawę, ale jeszcze nie mam odpowiedzi, dam znać, gdy tylko ją otrzymam, ale obawiam się, że może to nastąpić dopiero po weekendzie. Bardzo proszę o cierpliwość. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 przepraszam, że czekałaś na odpowiedź! Już wyjaśniam. 
Raport, który dotyczy ofert zawiera ogromne ilości danych, których przesłanie może trwać dłużej niż w przypadku innych raportów. Na chwilę obecną rozwiązaniem, jakie możemy zarekomendować, jest odświeżenie strony i ponowna próba wygenerowania raportu. Jesli problem nadal wystąpi bardzo proszę o informację.

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

@la_nika Hej, czy możesz mi pomóc w innej sprawie? - dotyczy dokładnie dyskusji z zamówienia b3785045-88fe-11ec-880d-972f124ec4b2

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 A o jaką pomoc dokładnie chodzi? 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Jestem w roli sprzedawcy. Prawdopodobnie klient chce wyłudzić zwrot środków za towar nie odsyłając go do mojego pracodawcy. Dostał zwrot środków za jeden produkt, później ten produkt mu dosłaliśmy na nasz koszt aby klient był zadowolony, a teraz twierdzi że to nie jest ten produkt i tak będziemy odbijać piłeczkę w nieskończoność. Poprosiliśmy o wsparcie Allegro, ale nikt się do tego jeszcze nie odniósł. Twierdzi że my jako sprzedawca usuwamy jego wpisy, i musimy robić to co chce bo inaczej komentarz negatywny nam wystawi i opisze w mediach społecznościowych. Żąda aby to Allegro mu zwróciło środki z POK bo mu się należą. Do was też ma pretensje że stawiacie mu niewygodne pytania. Proszę o zapoznanie się z treścią dyskusji.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Podaj mi proszę jeszcze numer konta, na którym trwa ta dyskusja oraz jej numer. Jeśli nie chcesz ich tutaj podawać, możesz przesłać te informacje na adres spolecznosc@allegro.pl. Sprawdzę dokładnie Twoją sprawę, ale potrzebuję więcej szczegółów, abym mogła ją odnaleźć. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Napisałam wiadomość email. Pozdrawiam.

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Niestety Twoja wiadomość nie dotarła, dlatego spróbuj proszę jeszcze raz. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów