Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest jakaś awaria z TA ponieważ ani na nowym TA ani na starszej wersji nie pokazuje mi wartości sprzedaży w piątek jeszcze było okej ale od soboty ta wartość jest na 0 a sprzedaż oczywiście jest, ma ktoś podobny problem?
Od nowa powiązywałem aplikację i też nie pomogło.
Wysłałam ponownie z firmowego adresu w tytule: Wiadomość do _HolaOla_
@anitaw40 Bardzo mi przykro, ale niestety wciąż nic nie dostałam.
Wysłałam z 2 kolejnych skrzynek email. Może trafiło do spamu. wysłane na spolecznosc@allegro.pl
@anitaw40 Tym razem wszystkie Twoje wiadomości przed chwilą do mnie dotarły, dziękuję. Zapoznałam się już z dyskusją i poprosiłam naszych pracowników o wsparcie i wypowiedź.
Dziękuję. Właśnie byliśmy zmuszeni odnieść się do wysłanej odpowiedzi. Po głębszej analizie klient sam się przyznał że ten produkt otrzymał. Próba wyłudzenia, wymuszenia. Wszystko ujęte z naszej strony w ostatniej odpowiedzi.
Co kilka dni zerowane są statystyki dlaczego?
@virtualshop1 statystyki nie zerują się co kilka dni, przechowujemy dane przez znacznie dłuższy okres. Bardzo proszę o informację przy którym raporcie coś takiego zauważyłaś oraz czy korzystasz ze starej czy nowej wersji Trade Analytics.
W raporcie "podsumowania" dane domyślnie pokazujemy z ostatnich 7 dni, może to masz na myśli? Wówczas aby widzieć wcześniejsze informacje trzeba zaznaczyć odpowiedni okres dat.
To nie jest prawda.Dokładnie co trzy dni mam zerowane statystyki.Ponadto proszę powiedz mi jak działa w praktyce zerowanie,bo wczoraj otrzymałam od Was zawiadomienie,że kupujący anulował zakup i z tego powodu otrzymałam zwrot prowizji.Po godzinie na stronie przedmiotu zero wejść,zero sprzedaży,choć przedmiotów do sprzedania jest 3 szt??.
@virtualshop1 abyśmy mogli to sprawdzić, bardzo proszę podaj więcej informacji. W jakim raporcie tak się dzieje? Czy korzystasz z nowej czy starej wersji Trade Analytics? Poproszę też numer anulowanego zamówienia, o którym napisałaś. Sprawdzę to.