anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Trade Analytics nie widzę statystyk

Happy-Colors-pl
#9 Pomysłodawca#

Czy jest jakaś awaria z TA ponieważ ani na nowym TA ani na starszej wersji nie pokazuje mi wartości sprzedaży w piątek jeszcze było okej ale od soboty ta wartość jest na 0 a sprzedaż oczywiście jest, ma ktoś podobny problem? 
Od nowa powiązywałem aplikację i też nie pomogło. 

oznacz moderatorów
28 ODPOWIEDZI 28

anitaw40
#10 Popularyzator#

Wysłałam ponownie z firmowego adresu w tytule: Wiadomość do _HolaOla_

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Bardzo mi przykro, ale niestety wciąż nic nie dostałam. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Wysłałam z 2 kolejnych skrzynek email. Może trafiło do spamu. wysłane na spolecznosc@allegro.pl

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@anitaw40 Tym razem wszystkie Twoje wiadomości przed chwilą do mnie dotarły, dziękuję. Zapoznałam się już z dyskusją i poprosiłam naszych pracowników o wsparcie i wypowiedź.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

anitaw40
#10 Popularyzator#

Dziękuję. Właśnie byliśmy zmuszeni odnieść się do wysłanej odpowiedzi. Po głębszej analizie klient sam się przyznał że ten produkt otrzymał. Próba wyłudzenia, wymuszenia. Wszystko ujęte z naszej strony w ostatniej odpowiedzi.

oznacz moderatorów

virtualshop1
#7 Wielbiciel#

Co kilka dni zerowane są statystyki dlaczego?

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@virtualshop1 statystyki nie zerują się co kilka dni, przechowujemy dane przez znacznie dłuższy okres. Bardzo proszę o informację przy którym raporcie coś takiego zauważyłaś oraz czy korzystasz ze starej czy nowej wersji Trade Analytics. 
W raporcie "podsumowania" dane domyślnie pokazujemy z ostatnich 7 dni, może to masz na myśli? Wówczas aby widzieć wcześniejsze informacje trzeba zaznaczyć odpowiedni okres dat. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów

virtualshop1
#7 Wielbiciel#

To nie jest prawda.Dokładnie co trzy dni mam zerowane statystyki.Ponadto proszę powiedz mi jak działa w praktyce zerowanie,bo wczoraj otrzymałam od Was  zawiadomienie,że kupujący anulował zakup i z tego powodu otrzymałam zwrot prowizji.Po godzinie na stronie przedmiotu zero wejść,zero sprzedaży,choć przedmiotów do sprzedania jest 3 szt??.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@virtualshop1 abyśmy mogli to sprawdzić, bardzo proszę podaj więcej informacji. W jakim raporcie tak się dzieje? Czy korzystasz z nowej czy starej wersji Trade Analytics? Poproszę też numer anulowanego zamówienia, o którym napisałaś. Sprawdzę to.  

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów