anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

[sugestia] Osobny email do pytań klientów i panel wiadomości w Allegro

slom_i
#8 Zapaleniec#

Dobrym pomysłem byłaby możliwość przekierowania wszelkich pytań od klientów na inny adres email niż np. potwierdzenia sprzedaży. Obecnie mamy "śmietnik" na emailu i żeby odszukać pytania od klientów trzeba przebić się przez gąszcz maili z potwierdzeniem zamówienia/płatności (których nie da się wyłączyć). 

Dodatkowo, skoro Allegro przekierowuje już wszystkie emaile na swoje skrzynki to dlaczego nie zrobić panelu do wiadomości wewnątrz Allegro, tak żeby wiadomości które czekają na odpowiedź były w skrzynce, a odpowiedziane były archiwizowane - ułatwiłoby nam to pracę. 

 

 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

goliatt
#9 Pomysłodawca#

@slom_i  sprawdzałeś w moje konto - ustawienia - zgody na powiadomienia - dla sprzedajacego i pole gdy sprzedasz produkt? Wydaje się że można wyłączyć powiadomienia.

oznacz moderatorów

slom_i
#8 Zapaleniec#

Niestety nic to nie daje - mamy wyłączoną tę opcję a i tak otrzymujemy tony maili "kupujący wybrał sposób wysyłki i dostawy", "nowa wpłata od kupującego" itp.

oznacz moderatorów

goliatt
#9 Pomysłodawca#

Jeszcze jedno miejsce! Allegro finanse - ustawienia wypłat i numer rachunku zmień - na dole są powiadomienia e-mail i tam możesz wyłączyć wpłaty od kupujących.

oznacz moderatorów

slom_i
#8 Zapaleniec#

oooo dzięki, w życiu bym nie szukał tam tej opcji... Allegro powinno to przenieść w inne miejsce.

 

Inna kwestia czy będzie to działać także na email o tym, że kupujący wybrał sposób dostawy - podejrzewam, że nie.

oznacz moderatorów

Helenka147
#9 Pomysłodawca#

No i jak? Zadziałało to? Ja wyłączyłam te powiadomienia wczoraj i na razie jeszcze mi przychodzą, ale niby jest informacja, że może to potrwać kilka dni, zanim się wyłączą. Czy ktoś z Was już sobie poradził z takim zaśmiecaniem skrzynki?

oznacz moderatorów