Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Często i gęsto klient nie daje komentarza do zamówienia. Ale zdarzają się perełki które wywołują uśmiech na twarzy i takie rzeczy powinny być moim zdaniem gloryfikowane.
Może umożliwić możliwość "przypięcia" komentarza od konkretnego kontrahenta na górze ocen? Zawsze jest szansa, że klient pomyśli o sprzedającym w bardziej pozytywny sposób i może skłoni go to do zakupu.
"Polecam" i tak nikt nie czyta jeśli jest powyżej jednej strony.
Pozdrawiam!
Kupujący nie musi wpisywać nic w komentarzu (nie ma takiego obowiązku) . Może wystawić tylko ocenę gwiazdkową.
Jestem tego świadom 🙂 W temacie piszę o wyróżnieniu konkretnych komentarzy by potencjalny kupujący mógł go zobaczyć a nie zaginął w gąszczu "polecam".
Byłaby to w sumie fajna sprawa 😉 Często przewijają się świetne komentarze, że aż żal, że po tygodniu toną na którejś tam stronie ocen....