Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jesteśmy małą firmą i od dłuższego czasu borykamy się z ogromnym problemem, jakim jest system komentarzy na Allegro. Wielu kupujących po prostu nie zostawia opinii, jeśli wszystko jest w porządku. Natomiast w przypadku najmniejszego błędu lub chęci uzyskania jakiejś rekompensaty, niektórzy nie wahają się grozić negatywnym komentarzem.
Próbowaliśmy już wszystkiego, by zachęcić kupujących do wystawiania ocen – prośby, przypomnienia, kartka z informacją o możliwośći wystawienia opinii – ale efekt jest mizerny. Dlatego uważamy, że Allegro powinno rozważyć reformę tego systemu. Może warto wprowadzić automatyczny pozytywny komentarz, jeśli kupujący nie zgłosi żadnych problemów w ciągu np. 30 dni?
Co myślicie o takim rozwiązaniu? Czy Allegro powinno coś z tym zrobić? Może macie inne pomysły na poprawę sytuacji? Podzielcie się swoją opinią!
@Ingoria Martw się będzie gorzej, znikają gwiazdki,
@LEW433 będzie inaczej
Inaczej dla Ciebie co oznacza?
To jest problem prawie na wszystkich marketplace. wyjątkiem jest chyba tylko Kauf...nd.
Na Allegro to i tak jeszcze się klientom chce dokonywać oceny , mimo że nic z tego już nie mają.
Ogólnie to niestety, jeśli jest OK to prawie nikt nie wystawi dobrej opinii, jak coś jest nie tak to negatyw jest na 100%. A najczęściej komentarze sa oceną problemów związanych z dostawą, to że większość wynikających z zaniedbać po stronie kupującego to dla systemu komentarzy nie jest istotne.
Ogólnie system komentarzy uważam za przestarzały i ułomny, ogólna ocena na ich podstawie ma się nijak do rzeczywistości poziomu funkcjonowania sprzedawców.
Może być tysiące udanych zamówień i kilkadziesiąt "trudnych", mimo to oceniajac statystycznie po wystawianych komentarzach, można stwierdzic że sprzedawca do jakieś totalne dno 😕
@Ingoria Problemem nie są same oceny i ilość ocen, lecz sposób wykorzystania tych ocen przez Allegro. Więc żadna zmiana niczego nie poprawi, tylko podejście Allegro, zrozumienie realnej sytuacji może coś zmienić.