Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety, to typowo nierówne traktowanie sprzedawców.
dzis przyszło: tak jak zapowiadaliśmy, 3 listopada wprowadzimy zmiany w panelu Jakość mojej sprzedaży. Od tego dnia punkty dla dwóch nowych miar: Procent ofert z Allegro Smart! lub opcją darmowej dostawy oraz Procent zamówień z szybką dostawą zaczniemy uwzględniać w Twoim ogólnym wyniku jakości sprzedaży. Teraz przy tych miarach widzisz swoje wyniki, ale nie uwzględniamy ich w Twojej ogólnej punktacji.
Darmo wysyłać nie będę, bo dokładać nie mam zamiaru, smarta nie mam i miec nie będę bom apteka.
Czyli moje "notowania" w rankingu atrakcyjnosci ofert lecą na łeb, na szyję w dół.
Chyba czas odejść do konkurencji. Bo kuszą brakiem opłat, nawet za wysyłkę, przynajmiej na poczatek biorą to na siebie.
Zamkniete koło, nierówne traktowanie sprzedawców. Powinniscie wyłączyc tę opcje oceny dla pewnych grup, którym "urzędowo" zabraliście smarta, supersprzedawców itp itd.
@AptekaNatolinska, nowe zmiany są właśnie dla tych sprzedających, którzy nie mogą lub nie chcą udostępniać ofert z darmową dostawą w ramach Smart!
Do tej pory liczyliśmy punkty tylko dla dostaw Smart!, teraz otrzymasz je również za zaoferowanie darmowej dostawy.
@mr_oma Miła Ty moja, nie czytasz co napisałam a walisz rutynowe formułki, wiec duzymi literami "NIE STAĆ MNIE NA DOFINANSOWYWANIE ALLEGRO" , jesli dam darmową wysyłkę to zaczynam dokładać do tego interesu, czyli jaśniej mówić rżnę gałąż na której siedzę i to pomiędzy sobą a drzewem. Jesli choć trochę znasz zasady ekonomii to sama odpowiedz czy warto dokładac do interesu ktory ma przynosić w zamiarze zysk, czy warto zlecieć z hukiem jak przerżnę tę gałąź do końca?
Może dolicz koszt wysyłki do ceny przedmiotu i wystaw z "darmową wysyłką"? Musisz sprawdzić jak to robi konkurencja, bo może się okazać, że towar droższy, ale z wysyłką za 0 zł będzie popularniejszy od tańszego z wysyłką w cenie 8,99
Zapewne chodzi żeby nakłonić sprzedawców do darmowej wysyłki. Allegro dba o interes ale swój.😁
W życiu bym się nie spodziewała, że poprę Allegro w tej kwestii, ale tylko krowa nie zmienia poglądów...
Zmiana procentu ofert ze Smartem na ze Smartem lub darmową dostawą nie kopie Cię w zadek z tej przyczyny, że już zostałaś w niego kopnięta, kiedy zabronili Ci korzystać ze Smarta. Teraz nic się nie zmieni na gorsze.
Twoje notowania nie polecą w dół z tego powodu. Wiem, że to marn pociecha - jest źle, ale przynajmniej nie będzie gorzej...
Chyba, że - nie pamiętam - nowa miara pozwala uzyskać więcej punktów niż poprzednia. Ale i w tym wypadku nie stracisz względem konkurencji, bo Twoja konkurencja to przecież też apteki.
Jeśli sprzedajesz jako apteka towar, który mogą też oferować nie-apteki, warto się zastanowić nad założeniem osobnego, nie-aptecznego konta dla takich ofert.
Darmowa wysyłka to praktycznie fikcja. Sprawdza się jedynie przy towarach w cenie poniżej 40 zł i gdy kupujący chce zakupić tylko 1 przedmiot. Do ceny towaru trzeba doliczyć koszt najtańszej wysyłki, plus koszty: opakowania, pracownika, prowizję Alegro.
Kupujący ma swój rozum i potrafi liczyć i nie zamówi kilku przedmiotów z darmową wysyłką.
"Twoje notowania nie polecą w dół z tego powodu. Wiem, że to marn pociecha - jest źle, ale przynajmniej nie będzie gorzej..." - nieprawda, polecą w dół w porównaniu ze sprzedającymi oferującymi takie opcje.
Kupujący ma swój rozum i potrafi liczyć i nie zamówi kilku przedmiotów z darmową wysyłką.
Święta racja. Po co mu darmowa wysyłka, skoro już ją ma w ramach Smarta? Allegro dokłada taką forsę do Smarta (coś koło 170 milionów w ostatnim sprawozdaniu), że kupujących za ponad 40 złotych bez Smart ze świecą szukać. Tym bardziej, że negocjacje cenowe Smartowych wysyłek z przewoźnikami były na pewno niezwykle brutalne...
nieprawda, polecą w dół w porównaniu ze sprzedającymi oferującymi takie opcje.
Jeśli konkurencja może oferować darmową wysyłkę za 8,99 dla towaru wartego np. 35,99 (de facto obniżając cenę o jedną czwartą), to albo trzeba wyjść z rynku, albo się dowiedzieć, skąd oni biorą towar i jakim cudem tak tanio.
Ale konkurencja może sprzedawać ten towar za 35,99 w cenie 45,99 ale z darmową wysyłką... Wtedy będzie miała więcej punktów w jakości sprzedaży i ich oferty będą się lepiej pozycjonować 😁