anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Tak postępuje szanujący sprzedawców serwis.

aragil
#15 Entuzjasta#

Otrzymałem na e bay neutralny komentarz -bez żadnego uzasadnienia, po 15 minutach od zgłoszenie komentarz został usunięty. Niżej mail od e bay.

Mam nadzieje ze wątek nie zostanie usunięty przez obsługę allegro.

 

"

Cześć S.......,

 

Dziękujemy za skontaktowanie się z Obsługą klienta **piiip** w sprawie usunięcia negatywnej opinii otrzymanej od kupującego „.......” na temat przedmiotu w serwisie **piiip** „25...........” - Nazywam się Pritam i chętnie Ci pomogę.

 

Przykro mi, że kupujący wystawili negatywną opinię na temat tej transakcji. Aby Ci pomóc, sprawdziłem szczegóły i przejrzałem Twoją komunikację od kupującego.

 

Widzę, że ściśle współpracujesz z kupującymi, a także dołożyłeś wszelkich starań, aby wszystko było dla kupujących odpowiednie.

 

W takim przypadku, po przeanalizowaniu informacji, z przyjemnością informuję, że usunąłem negatywną opinię z Twojego konta. Możesz to samo potwierdzić na swoim koncie. Zapewniam, że ta negatywna opinia nie będzie już miała wpływu na Twoje konto.

 

 Chciałbym podziękować za to, że jesteś tak cenionym członkiem społeczności **piiip** od 2016 r. Dziękujemy za wybranie serwisu **piiip**. Cenimy Cię jako sprzedającego i mamy nadzieję, że nadal będziemy z Tobą współpracować, aby ustanowić silną historię sprzedaży i udane relacje biznesowe .

 

Zapewniamy, że ta opinia i ta transakcja nie wpłyną w żaden negatywny sposób na Twoje konto. Sprawdziliśmy Twoje konto i widzimy, że ma ono dobrą opinię.

 

Wiemy, że Twój czas jest cenny i doceniamy, że poświęciłeś chwilę, aby wyrazić nam swoje obawy.

 

Jestem optymistą, że przekazane informacje są przydatne. Dziękujemy za wybranie serwisu **piiip**, jesteś cenionym użytkownikiem.

 

Miłego dnia i życzę wszystkiego najlepszego z przyszłymi transakcjami w serwisie **piiip**.

 

Gorące pozdrowienia,

 

Pritam

Obsługa klienta **piiip**"

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@aragil Bo oni zdają sobie sprawę z faktu, że im więcej negatywów u sprzedawców, tym gorsza opinia o serwisie. Allegro nijak tego nie pojmuje. Tu można jechać po sprzedawcach jak po łysych kobyłach.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Allegro nie widzi sensu w wspieraniu własnych sprzedawców liczy się pieniądz,pieniądz a przecież zadowolony sprzedawca pozwoli im też zarobić więcej.

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@mwmonety 

To bezsporny fakt, że zadowolony pracuje lepiej.

Bezsporny, ale dość niedawno odkryty, gdzieś w drugiej połowie dziewiętnastego wieku. Wyraźne dla serwisu jeszcze pachnie nowością i trzeba poczekać następne półtora stulecia, żeby się upewnić🤔

oznacz moderatorów