Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ten warunek jest jakimś nieporozumieniem. Z konta formowego robię też zakupy i automatyczne maile zakupowe również przychodzą na komunikator, że np. "dziękujemy za zakup" , "przesyłka została wysłana" , "prosimy nie odpowiadać na tego maila " - czy j ja mam rozumieć, że one tez się wliczają? Ponadto ostatnio dostałam wiadomość z prośbą o darmowy produkt dla chorego dziecka - nie odpowiedziałam - bo było mi nieswojo, nie wiedziałam tez jak to rozumieć, czy to np. nie oszustwo. Ponad to, wiele klientów pisze - "dziękuję za odpowiedź" albo "ok" , - i czy ja na siłę mam im pisząc "proszę", lub też "ok ok" - to jest dla mnie jakieś nieporozumienie, bo jeśli nie napiszę, to już tracę punkty za terminowe odpowiedzi? Jak mam to rozumieć?
@angelshopping ja takze kupuję z konta sprzedażowego.
Odpowiadam tylko jesli ktoś pyta o zamówienie lub przedmiot.
Nie odpowiadam na wiadomości dotyczące zakupów: dziekujemy za zakup, paczka wysłana, czy też faktuura.
Póki co nie zauważylem aby w jakikolwiek sposób to sie odbiło na jakości sprzedazy. Terminowe odpowiedzi mam na poziomie 100%. Wiec myśle wiadomosci dotyczące zakupów nie są brane pod uwagę do statystyk.
@angelshopping Cześć. Do Jakości sprzedaży wliczają się tylko wiadomości wysłane przez "Pytanie do sprzedającego" z poziomu oferty. Powiadomienia o zakupach ("dziękujemy za zakupy", "przesyłka została wysłana" itp.) nie są brane pod uwagę.
Liczony jest czas tylko dla odpowiedzi na pierwsze pytanie klienta, czyli nie ma konieczności odpisywania na podziękowanie za odpowiedź.
Natomiast wiadomości o zbiórkach i akcjach charytatywnych nie są traktowane jako spam, dlatego jeśli poczujesz się nieswojo lub pojawi się obawa, że to może być próba oszustwa - możesz odpisać krótkie "nie, dziękuję" lub "nie jestem zainteresowana".