Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, szybkie pytanie. Które wiadomości (jeżeli jest taka możliwość prosił bym o ich nagłówki) liczą się do wskaźnika jakości sprzedaży "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów".
Wszystkie pytania od klientów są liczone nawet te bez sensu ,nielogiczne ,musisz odpowiadać.
Czyli nie są to tylko np: "Pytanie o przedmiot XXX (numer oferty: 9*********)" tylko również każda wiadomość zadana przez centrum wiadomości?
Dokładnie nawet jak ci napisze dziękuję to musisz mu odpowiedzieć
@Client:79577720 Liczy się odpowiedź na pierwszą wiadomość z każdego nowego wątku. Wszystko i tak trafia do Centrum Wiadomości.
Jeżeli ktoś zada Ci pytanie przez "pytanie do sprzedającego", odpowiesz na nie, a później w tym samym wątku ktoś zada kolejne pytanie, to nie będzie się liczyć do statystyk.
Jeżeli zada nowe pytanie, wtedy musisz odpowiedzieć. Generalnie wszystkie nowe wątki widzisz w centrum wiadomości
Czy czas liczy się również w godzinach załóżmy 22:00 - 6:00? Niektórzy klienci zadają pytanie ok. godz. 01:00 i wtedy jeśli odpowiadam o godz 6 to liczy mi się 5h do terminowości? Czy w godzinach jak przeważnie się śpi to czas jest wyłączany?
Pozdrawiam
@FutuStal-pl O ile się nie mylę, to czas nie jest liczony jedynie w weekendy i święta. Z reguły są 24 godziny na odpowiedź. Ja u siebie miałem kilka pytań po godzinie 23, odpowiedź o 10 rano i czas odpowiedzi mi spadł, więc nie ma tutaj "godzin roboczych", niestety.
Jeśli brnąć w to dalej to przecież w panelu "Jakość mojej sprzedaży" są przedziały czasowe w których dostaje się odpowiednią ilość punktów więcej i głównie o to się rozchodzi, bo jak je zdobywać podczas snu, a jest masa klientów, którzy zakupy i zapytania robią właśnie nocą...
Progi
Wymagany próg Wynik
4h i mniej | Super |
8h i mniej | Dobry |
16h i mniej | Neutralny |
między 24h a 16h | Wymaga poprawy |
więcej niż 24h | Nieakceptowalny |
5 pkt za każdą kolejną godzinę poniżej 4h.
Dobrym rozwiązaniem by było wprowadzić wyłączenie od 22:00 do 6:00, ale jednocześnie nie ruszać wymaganych 24h.
Przykład:
Klient zadaje pytanie godz 01:00 w poniedziałek i maksymalny czas Twojej odpowiedzi to godz 01:00 we wtorek, jednakże godzina w którym zaczynamy liczyć czas Twojej odpowiedzi zaczyna się o godz 06:00 i de facto na odpowiedź masz 19h.
Czy takie rozwiązanie nie byłoby lepsze dla sprzedawców dbających o punkty w panelu "Jakość Twojej sprzedaży"??
Moim zdaniem te statystyki i tak nie mają sensu, który normalny sklep pracuje w nocy 😉
Te statystyki chyba są podporządkowane pod sklepy pracujące na trzy zmiany przez całą dobę. Ja sobie nie wyobrażam wprowadzania tych samych reguł dla wszystkich użytkowników. Pewnie Allegro wychodzi z tego założenia, że "i tak każdy siedzi przy komputerze, to co mu tam zależy odpisać komuś na pytanie" - jak to było w pewnym temacie o urlopach, że nawet na urlopie trzeba komuś odpisywać, bo "i tak ktoś ciągle jest przy telefonie czy internecie".
Właśnie urlop to też ciekawa rzecz w tym serwisie i ogólnie śmiechu warte, że musisz wydłużać czas wysyłki bo wielki baner nad produktem nie wystarczy, a zapomnisz w którymś zmienić to terminowość wysyłki leci na łeb na szyje... A coraz więcej firm (w tym my) stosują grupowe urlopy i nie ma nikogo na miejscu wtedy 😄 Ale Allegro ma swoje przemyślenia, które uznaje za słuszne i my nic na to nie poradzimy 😜
@DarkStoorM "jak to było w pewnym temacie o urlopach, że nawet na urlopie trzeba komuś odpisywać, bo "i tak ktoś ciągle jest przy telefonie czy internecie"." - pamiętam ten wątek i pamiętam też, że napisał to jeden z moderatorów. Jakoś w zeszły weekend zacząłem się nad tym zastanawiać w kontekście tego, gdy znowu jakiś afrykański książę zaspamował forum i najwidoczniej nie było wtedy żadnego moderatora który był ten syf usuwał na bieżąco.
I w tamtym właśnie momencie przyszło mi do głowy pytanie: jak prawem wymaga się od użytkowników siedzenia z laptopem na plaży podczas urlopu, podczas gdy samemu (jako pracownik allegro, który ma za to płacone) nie zagląda się na forum "bo niedziela"?🤔
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Pierwsza wiadomość od klienta w centrum wiadomości - resetuje się to co jakiś czas czy po prostu pierwsza wiadomość od danego klienta? Co w przypadku gdy dokona następnego zakupu po załóżmy miesiącu i zada kolejne pytanie przez centrum wiadomości - jest to traktowane jako nowy wątek czy nadal ten sam?
@Client:79577720 W Centrum Wiadomości widzisz listę wątków. Odpisać można w tym samym wątku, jak na zasadzie czatu.
Żeby stworzyć nowy wątek, trzeba kliknąć Nowa Wiadomość i podać nick osoby, do której się pisze. To będzie nowy wątek i jeżeli kupujący napisze do Ciebie w ten sposób, wtedy musisz odpisać. Jeżeli odpisze w już stworzonym wątku - nie kliknie Nowa Wiadomość tylko wybierze wątek z listy, wtedy dopisze tylko nową wiadomość do niego i w statystykach nie będzie się to liczyć. Często w taki sposób odpisują mi na przykład "dziękuję." w tym samym wątku, wtedy nie odpisuję i statystyki mi nie spadały.
Zdarza się, że kupujący utworzy Ci nowy wątek albo kliknie Pytanie do Sprzedającego (zawsze tworzy nowy wątek) i w treści wtedy wpisze dziękuję - tutaj już musisz odpisać, nawet "pozdrawiam" czy coś.
Dzięki, super wytłumaczone
Wniosek do Allegro: Oznaczajcie wiadomości wymagające terminowej odpowiedzi, np. w temacie "PILNE", albo "WYMAGANA ODPOWIEDŹ". To bez sensu, że Sprzedawcy głowią się nad **piiip**ołami, zamiast zająć się handlem.