anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowa odpowiedź na pytania klientów

MAMY ROZWIĄZANIE!
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Cześć, szybkie pytanie. Które wiadomości (jeżeli jest taka możliwość prosił bym o ich nagłówki) liczą się do wskaźnika jakości sprzedaży "Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów". 

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
mwmonety
#21 Demiurg#

Wszystkie pytania od klientów są liczone nawet te bez sensu ,nielogiczne ,musisz odpowiadać. 

oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Czyli nie są to tylko np: "Pytanie o przedmiot XXX (numer oferty: 9*********)" tylko również każda wiadomość zadana przez centrum wiadomości? 

 

oznacz moderatorów
mwmonety
#21 Demiurg#

Dokładnie nawet jak ci napisze dziękuję to musisz mu odpowiedzieć 

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Client:79577720  Liczy się odpowiedź na pierwszą wiadomość z każdego nowego wątku. Wszystko i tak trafia do Centrum Wiadomości.

Jeżeli ktoś zada Ci pytanie przez "pytanie do sprzedającego", odpowiesz na nie, a później w tym samym wątku ktoś zada kolejne pytanie, to nie będzie się liczyć do statystyk.

Jeżeli zada nowe pytanie, wtedy musisz odpowiedzieć. Generalnie wszystkie nowe wątki widzisz w centrum wiadomości

oznacz moderatorów
FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

Czy czas liczy się również w godzinach załóżmy 22:00 - 6:00? Niektórzy klienci zadają pytanie ok. godz. 01:00 i wtedy jeśli odpowiadam o godz 6 to liczy mi się 5h do terminowości? Czy w godzinach jak przeważnie się śpi to czas jest wyłączany?
Pozdrawiam

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@FutuStal-pl  O ile się nie mylę, to czas nie jest liczony jedynie w weekendy i święta. Z reguły są 24 godziny na odpowiedź. Ja u siebie miałem kilka pytań po godzinie 23, odpowiedź o 10 rano i czas odpowiedzi mi spadł, więc nie ma tutaj "godzin roboczych", niestety.

oznacz moderatorów
FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

Jeśli brnąć w to dalej to przecież w panelu "Jakość mojej sprzedaży" są przedziały czasowe w których dostaje się odpowiednią ilość punktów więcej i głównie o to się rozchodzi, bo jak je zdobywać podczas snu, a jest masa klientów, którzy zakupy i zapytania robią właśnie nocą...

Progi

Wymagany próg          Wynik

4h i mniej
Super
8h i mniej
Dobry
16h i mniej
Neutralny
między 24h a 16h
Wymaga poprawy
więcej niż 24h
Nieakceptowalny

 

5 pkt za każdą kolejną godzinę poniżej 4h.

Dobrym rozwiązaniem by było wprowadzić wyłączenie od 22:00 do 6:00, ale jednocześnie nie ruszać wymaganych 24h.

Przykład:

Klient zadaje pytanie godz 01:00 w poniedziałek i maksymalny czas Twojej odpowiedzi to godz 01:00 we wtorek, jednakże godzina w którym zaczynamy liczyć czas Twojej odpowiedzi zaczyna się o godz 06:00 i de facto na odpowiedź masz 19h.
Czy takie rozwiązanie nie byłoby lepsze dla sprzedawców dbających o punkty w panelu "Jakość Twojej sprzedaży"??

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

Moim zdaniem te statystyki i tak nie mają sensu, który normalny sklep pracuje w nocy 😉

Te statystyki chyba są podporządkowane pod sklepy pracujące na trzy zmiany przez całą dobę. Ja sobie nie wyobrażam wprowadzania tych samych reguł dla wszystkich użytkowników. Pewnie Allegro wychodzi z tego założenia, że "i tak każdy siedzi przy komputerze, to co mu tam zależy odpisać komuś na pytanie" - jak to było w pewnym temacie o urlopach, że nawet na urlopie trzeba komuś odpisywać, bo "i tak ktoś ciągle jest przy telefonie czy internecie".

oznacz moderatorów
FutuStal-pl
#10 Popularyzator#

Właśnie urlop to też ciekawa rzecz w tym serwisie i ogólnie śmiechu warte, że musisz wydłużać czas wysyłki bo wielki baner nad produktem nie wystarczy, a zapomnisz w którymś zmienić to terminowość wysyłki leci na łeb na szyje... A coraz więcej firm (w tym my) stosują grupowe urlopy i nie ma nikogo na miejscu wtedy 😄 Ale Allegro ma swoje przemyślenia, które uznaje za słuszne i my nic na to nie poradzimy 😜

oznacz moderatorów
Knowhere
#21 Demiurg#

@DarkStoorM "jak to było w pewnym temacie o urlopach, że nawet na urlopie trzeba komuś odpisywać, bo "i tak ktoś ciągle jest przy telefonie czy internecie"." - pamiętam ten wątek i pamiętam też, że napisał to jeden z moderatorów. Jakoś w zeszły weekend zacząłem się nad tym zastanawiać w kontekście tego, gdy znowu jakiś afrykański książę zaspamował forum i najwidoczniej nie było wtedy żadnego moderatora który był ten syf usuwał na bieżąco.
I w tamtym właśnie momencie przyszło mi do głowy pytanie: jak prawem wymaga się od użytkowników siedzenia z laptopem na plaży podczas urlopu, podczas gdy samemu (jako pracownik allegro, który ma za to płacone) nie zagląda się na forum "bo niedziela"?🤔

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Pierwsza wiadomość od klienta w centrum wiadomości - resetuje się to co jakiś czas czy po prostu pierwsza wiadomość od danego klienta? Co w przypadku gdy dokona następnego zakupu po załóżmy miesiącu i zada kolejne pytanie przez centrum wiadomości - jest to traktowane jako nowy wątek czy nadal ten sam? 

oznacz moderatorów
DarkStoorM
#17 Koryfeusz#

@Client:79577720  W Centrum Wiadomości widzisz listę wątków. Odpisać można w tym samym wątku, jak na zasadzie czatu.

Żeby stworzyć nowy wątek, trzeba kliknąć Nowa Wiadomość i podać nick osoby, do której się pisze. To będzie nowy wątek i jeżeli kupujący napisze do Ciebie w ten sposób, wtedy musisz odpisać. Jeżeli odpisze w już stworzonym wątku - nie kliknie Nowa Wiadomość tylko wybierze wątek z listy, wtedy dopisze tylko nową wiadomość do niego i w statystykach nie będzie się to liczyć. Często w taki sposób odpisują mi na przykład "dziękuję." w tym samym wątku, wtedy nie odpisuję i statystyki mi nie spadały.

Zdarza się, że kupujący utworzy Ci nowy wątek albo kliknie Pytanie do Sprzedającego (zawsze tworzy nowy wątek) i w treści wtedy wpisze dziękuję - tutaj już musisz odpisać, nawet "pozdrawiam" czy coś.

oznacz moderatorów
Client:79577720
#14 Krzewiciel#

Dzięki, super wytłumaczone 

oznacz moderatorów
nikl
#13 Ambasador#

Wniosek do Allegro: Oznaczajcie wiadomości wymagające terminowej odpowiedzi, np. w temacie "PILNE", albo "WYMAGANA ODPOWIEDŹ". To bez sensu, że Sprzedawcy głowią się nad **piiip**ołami, zamiast zająć się handlem.

oznacz moderatorów