Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Otrzymałem zapytanie zupełnie nie związane z przedmiotem oferty. Bzdurne, więc nie odpowiedziałem. Teraz widzę, że za tzw. terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów system Allegro odjął mi 50% (bo ogólnie zapytań było 2) i przykleił etykietę "nieakceptowalny". Przecież to bez sensu! Mam odpowiadać na każde, nawet najbardziej oderwane od rzeczywistości zapytanie? Ktoś ten system przemyślał?
Nie odpowiem, to nie chcę sprzedać i to mój problem. Nadgorliwość Allegro jest rozbrajająca.
I tu się zgadzam !! 🙂
Allegro wprowadza reguły, jakbyśmy byli ich pracownikami i dla nich pracowali, a pracujemy na własny rachunek i w miarę własnych możliwości.
Wszystko na Allegro musi być w terminie, wg ich (czasem niezrozumiałych dla mnie) zasad, bo inaczej sprzedaż spada. A jaka za to kara? Twoje oferty lądują na szarym końcu w wynikach wyszukiwania.
Co miesiąc płacę blisko 3 tys. złotych za Allegro i jeszcze mam stawać na rzęsach, żeby spełnić ich wymogi.
Szczerze polecam portale: otomoto i **piiip** (przynajmniej nie robią takich problemów jak Allegro) - oczywiście zależy od kategorii, w jakiej kto co sprzedaje, bo nie wszystko nadaje się na te portale, ale ja już powoli uciekam od Allegro - reguły i koszty mnie przerażają.
@Roman_Kaminiarz
Taki mały hint:
Dopóki nie odpowiesz na pytanie - czas odpowiedzi nie jest liczony wogóle.
Jeżeli odpowiesz na pytanie po 30 dniach - czas odpowiedzi jest liczony, ale nie jest brany do statystyk (więc w żaden sposób nie wpływa na ocenę ogólną).
Uwaga ! : Powyższe nie dotyczy dyskusji w których brak odpowiedzi przez 24h (w dni robocze) może być "ukarany" interwencją Allegro.
To chyba jakaś zmiana w ostatnim czasie…