anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Terminowe odpowiedzi na wiadomości klientów

ebartolini
#8 Zapaleniec#

Cześć, czy ktoś orientuje się jak dokładnie działa ten algorytm naliczania punktów ujemnych??

Nie mam zbyt dużo pytań, jak się okazało mam jedną nieterminową odp (czyli powyżej 24h - potw. przez allegro) i teraz hit, liczba ujemnych punktów wynosi:... -450. Napisałem do allegro ale jakoś nie widzą w tym problemu czy błędu w sposobie punktacji że zamiast 700 pkt mam 250... skad się wziął taki duży minus?? to jest jakiś absurd, że pozostałe punkty są dobrze albo bardzo dobrze, a brakiem jednej terminowej odpowiedzi rozwala się cała punktacja

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

ElaEla777
#9 Pomysłodawca#

Napisałam dziś kropkę jako odpowiedź i zaraz mam pytanie od klienta o co mi chodzi.Z tymi kropkami będą  nas mieć za idiotów...

oznacz moderatorów

Sadamet_pl
#8 Zapaleniec#

To jest idiotyczne. Wyśledziłem że kilka tygodni temu pozwoliłem klientowi zakończyć temat rozmowy. Pożegnaliśmy się po zakonczeniu i tyle. Algorytm jest jednak na tyle głupi że jeśli to sprzedawca nie zakończył rozmowy to jest karany ujemnymi punktami. To jest bez sensu. Teraz też zrobiłem kropkę w tej konwersacji na co klient odpowiedział mi "?" . 

oznacz moderatorów