Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, czy ktoś orientuje się jak dokładnie działa ten algorytm naliczania punktów ujemnych??
Nie mam zbyt dużo pytań, jak się okazało mam jedną nieterminową odp (czyli powyżej 24h - potw. przez allegro) i teraz hit, liczba ujemnych punktów wynosi:... -450. Napisałem do allegro ale jakoś nie widzą w tym problemu czy błędu w sposobie punktacji że zamiast 700 pkt mam 250... skad się wziął taki duży minus?? to jest jakiś absurd, że pozostałe punkty są dobrze albo bardzo dobrze, a brakiem jednej terminowej odpowiedzi rozwala się cała punktacja
Napisałam dziś kropkę jako odpowiedź i zaraz mam pytanie od klienta o co mi chodzi.Z tymi kropkami będą nas mieć za idiotów...
To jest idiotyczne. Wyśledziłem że kilka tygodni temu pozwoliłem klientowi zakończyć temat rozmowy. Pożegnaliśmy się po zakonczeniu i tyle. Algorytm jest jednak na tyle głupi że jeśli to sprzedawca nie zakończył rozmowy to jest karany ujemnymi punktami. To jest bez sensu. Teraz też zrobiłem kropkę w tej konwersacji na co klient odpowiedział mi "?" .