Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Klientka zwróciła mi towar nie ten co zamówiła u mnie, całkowicie rzeczy nie z mojego sklepu. Na 100 % nie ma pomyłki ze strony kuriera bo etykieta pod spodem jest z jej nazwiskiem , ona sama przylepiła. Piszę do klientki od 3 lipca na allegro i ponawiam wiadomości , nie mogę się z nią skontaktować, nie ma odzewu. Zwrotu środków jej nie mogę zrobić bo nie dostałam swojego towaru (wysłałam jej zdjęcia co dostałam). Jeśli w przeciągu 14 dni (czas na zwrot środków) nie będę miała od niej żadnej informacji co z tym fantem zrobić? Może jakiś pomysł ?
Klikasz odmowa zwrotu wpłaty, odesłany towar nie został zakupiony w moim sklepie. Tyle.
ok, dzięki
Ustawa konsumencka pozwala ci się wsyrzymać z zwrotem kasy za towar do chwili odzyskania tego towaru. Jak kupująca będzoe kombinować na protecta należy na policji zglosić oszustwo z przywłaszczeniem mienia odechce się jej kombinować. Nagranie odpakowania i paczke zabezpiecz na użytek dowodowy.