Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dziwna sytuacja - klient zrobił zamówienie złożone z 19 ofert, z czego tylko jedna miała oznaczenie SMART!
Klient mimo to otrzymał darmową przesyłkę SMART dla CAŁOŚCI zamówienia.
Gdzie w Regulaminie znajdę odpowiedni zapis, który potwierdzi, że taka sytuacja jest dopuszczalna?
SMARTa wyłączyłam tego dnia celowo dla większości ofert.
Dodam, że w ramach odpowiedzi z Pomocy Allegro dostaję bezczelne odpowiedzi, że w momencie robienia zakupów miałam wszędzie opcję SMART włączoną. Nie jest to prawdą.
KAŻDE zamówienie Klienta pokazuje w zakładce dotyczącej zamówień AKTUALNĄ ofertę na moment złożenia zamówienia - zarówno cenę, zdjęcie, jak i CENNIK dostaw. Gdy wchodzę w te oferty, widzę stan dokładnie taki, jaki był w momencie robienia przez Klienta zakupów. Czarno na białym widzę, że tylko jedna oferta miała wówczas oznaczenie SMART.
Dalsza dyskusja z Allegro w tej sprawie widzę nie ma sensu, dlatego proszę Was o pomoc tutaj.
Za zamówienie oczywiście została pobrana prowizja Paczkomaty InPost 0,99zł, której chciałam uniknąć usuwając z cenników "SMARTa".
@Klocko-m-ania kiedy wchodzisz w ofertę z zamówienia widzisz jej aktualny stan
Na górze powinien być pasek z napisem " sprzedawca zmienił tą ofertę" - kiedy go klikniesz przeniesie Cie do oferty z momentu zakupu. Wówczas bedziesz widziała oferte tak jak wyglądała w chwili zakupu
Właśnie odwrotnie - gdy klikam w ten pasek "sprzedawca zmienił tą ofertę", pokazuje mi stan na teraz. Wypróbowałam np. na zdjęciach - klient kiedyś kupił przedmiot, na którym miałam nie tę co trzeba miniaturkę. I pomyślałam "zmienię miniaturkę" i będzie ok 😉
Niestety - Klient u siebie i ja w zakładce zamówienia po kliknięciu w ofertę widzieliśmy stan oferty na moment zakupu, czyli ze złą miniaturką, a dopiero klikając na "sprzedawca zmienił tę ofertę" widzieliśmy ofertę ze zmienionym zdjęciem dodanym "po" założeniu zamówienia. Z cenami i cennikami dostaw jest właśnie tak samo.
@Klocko-m-ania, wyjaśniam tę sprawę, proszę Cię o chwilę cierpliwości. 🙂
@Klocko-m-ania, jeśli Kupujący zamówił jeden produkt z dostawą Smart!, darmowa dostawa przysługuje na całe zamówienie od danego Sprzedającego.
@mr_oma Maja - coś więcej? jakies inne warunki brzegowe? Bo załóżmy że mam w ofercie : donice, wykałaczki i poduszki. Smart mają tylko wykałaczki. To jak klient kupi też donice ( lub dwie) to nie będzie musiał dopłacać?
@pinsplash, tak. Wystarczy, że Kupujący zakupi kilka przedmiotów u Ciebie i tylko jeden z nich będzie miał darmową dostawę Smart!. Jeśli całe zamówienie osiągnie minimalną kwotę wymaganą, aby mieć darmową dostawę w ramach tej usługi, całe zamówienie obowiązuje darmowa dostawa.
mr_oma czyli jak ? klient kupuje opisane wykałaczki oraz paletę kostki brukowej , czy w ramach ,,smart ,, allegro pokryje koszt wysyłki palety ??
@mdrogeria hmm zdaje sie że wykałaczki i paleta kostki brukowej chyba nie będą miały wspólnej metody dostawy 🙂 spełniającej warunki smart . No chyba że paleta do paczkomatu wejdzie 🙂
@_Likos_ A no racja. Musi być wspólna dostawa. Ale i tak to jest głupie bo skoro wystawiamy coś bez dostawy Smart to miło byłoby, żeby Allegro to respektowało 😊
Czyli jak dodam do oferty paletę książek bez dostawy Smart, to klient kupując książkę za 40 zł może dorzucić do tej smartowej dostawy również paletę? To jest tak głupie, że brak mi słów.
@mr_oma Maja, a=ok wykałaczki i doniczka zmieszczą się w paczkomacie. Ale jezeli klient kupi np donicę i poduszkę ( powiedzmy ze poduszka ma smarta) - a one nie wejdą do jednej skytki?
@pinsplash, @Kaliope_Brzeg, @mdrogeria, @_Likos_, warunkiem koniecznym jest posiadanie wspólnej metody dostawy. Ponadto, istotne są zasady ogólnie dotyczące Smart! (minimalna kwota zamówienia oraz maksymalny koszt dostaw) oraz kwestia rozliczeń. Następnie bierzemy pod uwagę czy Sprzedający rozlicza się z nami, czy z przewoźnikiem. Jeśli z nami, otrzyma tyle etykiet Smart! (w cenie smartowej), ile wynika z formularza dostawy. Jeśli Sprzedający rozlicza się z przewoźnikiem, zwrócimy mu 100% kosztów dostawy.
@mr_oma Pokaż fragment Regulaminu, który o tym stanowi.
@xyz96, artykuł III (Zakres Usługi Allegro Smart!) regulaminu usługi Allegro Smart!:
Nabywca (...) może skorzystać z Usługi Allegro Smart! w zakresie dostawy bez ponoszenia wskazanej przez Sprzedającego opłaty z tytułu dostawy (...)
@mr_oma Równie dobrze mogłabyś wskazać jakikolwiek inny, losowo wybrany punkt Regulaminu. Wskazany zapis nie potwierdza Twoich wypowiedzi w tym wątku.
Na podstawie tego fragmentu Regulaminu kupujący mógłby się domagać darmowej dostawy także wtedy, gdy kupi towary bez udostępnionej przez sprzedawcę dostawy Smart.
Kilka miesięcy temu zgłosiliśmy kilka/kilkanaście takich przypadków/reklamacji do Allegro i uzyskaliśmy odpowiedź, że nasza reklamacja zostaje rozpatrzona pozytywnie. Różnicę w kosztach wysyłek zwrócono nam. Było tak, np. kiedy Klient kupił w 2 ofertach. Na jednej była przesyłka za 8,99 zł w Smarcie a na drugiej za 29 zł poza Smartem. Oczywiście Allegro pozwoliło Klientowi skorzystać ze Smarta dla takiego mixu. My musieliśmy zapłacić kurierowi za wysyłkę dużej/gabarytowej paczki. Koszty oczywiście były nieporównywalne.
Zastanawia mnie co od tamtej pory zmieniło się w regulaminie, że dziś Allegro uznaje, że może tak robić bez konsekwencji? Wskazany niżej punkt
"artykuł III (Zakres Usługi Allegro Smart!) regulaminu usługi Allegro Smart!:
Nabywca (...) może skorzystać z Usługi Allegro Smart! w zakresie dostawy bez ponoszenia wskazanej przez Sprzedającego opłaty z tytułu dostawy (...)"
wcale tej kwestii nie rozwiązuje. Nie trzeba być prawnikiem żeby to stwierdzić.
@GaleriaFlash, cieszę cię, że zgłoszona reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Jeśli wskażesz przykładowe zamówienie, sprawdzę, dlaczego nie zadziało się to automatycznie. 🙂
Nie posiadam historii korespondencji z tamtego okresu. Nie potrafię wskazać konkretnych ofert. Przykro mi.
To allegro nie przestaje mnie zadziwiać. Jeśli przedmiot z przesyłką smartową powoduje usmartowienie przesyłki innego przedmiotu, to taki patent należy rozpowszechnić, aby Janusze (przepraszam wszystkich wporzo Januszów) się dowiedziały. Wiadomo, z takiej promocji trzeba korzystać, póki jeszcze jest, co nie ? ;]
A tak bardziej serio - to od skrajności w skrajność .