Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro ponownie miesza w treści ofert - reklamacje po 1 lipca, mają być identyczne, co z tego, że jakiś sprzedawca może gwarantować inne, lepsze warunki konsumentom - mają mieć gorzej, identycznie i po równo
@RED no widzisz jakie te Allegro jest wspaniałomyślne, sami dodają zdjęcia, sami robią zwroty, sami ustalają warunki gwarancji, jeszcze trochę i już nic nie będziesz musiał robić, tylko klikniesz
a Allegro wszystko zrobi a Ciebie 😁
@KOGIEL_T zapomniałes jeszcze o fullfilment czyli - nawet spakują i wyśla towar. Czyli ful opcja:)
Taki "prezes " czy własciciel firmy który nic nie robi, nie ma wpływu na decyzje a tylko za bardzo niewielie piieniądze bierze odpowiedzialnąść prawną za firme nazywa sie SŁUP.
I zdaje sie że tym własnie niedługo bedą sprzedawy na allegro.
Decyzyjności - zero, zarobków - zero, odpowiedzialnośc przzed konsumentem - pełna.
Tu chodzi o reklamacje z tytułu niezgodności z umową oraz z tytułu rękojmi.
Gwarancja to nadal świadczenie w pełni dobrowolne, nie było w tej kwestii zmian w KC. Do tego gwarancji udziela gwarant, a nie sprzedawca, tu też nie ma żadnych zmian w prawie. Gwarancja nadal ma status dobrowolnej umowy cywilno-prawnej.
Oczywiście Allegro jak chce może udzielać kupującym gwarancji, nikt im tego nie zabrania.