anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ujednolicone zasady reklamacji - ze szkodą dla konsumentów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Allegro ponownie miesza w treści ofert - reklamacje po 1 lipca, mają być identyczne, co z tego, że jakiś sprzedawca może gwarantować inne, lepsze warunki konsumentom - mają mieć gorzej, identycznie i po równo

https://help.allegro.com/pl/sell/a/zmiany-i-nowosci-dla-sprzedajacych-w-czerwcu-i-lipcu-BvA4zV3jXFK#...

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@RED  no widzisz jakie te Allegro jest wspaniałomyślne, sami dodają zdjęcia, sami robią zwroty, sami ustalają warunki gwarancji, jeszcze trochę i już nic nie będziesz musiał robić, tylko klikniesz 

alll.png

a Allegro wszystko zrobi a Ciebie 😁

oznacz moderatorów

_Likos_
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T zapomniałes jeszcze o fullfilment czyli - nawet spakują i wyśla towar. Czyli ful opcja:)

Taki "prezes " czy własciciel firmy który nic nie robi, nie ma wpływu na decyzje a tylko za bardzo niewielie piieniądze  bierze odpowiedzialnąść prawną za firme nazywa sie SŁUP.

I zdaje sie że tym własnie niedługo bedą sprzedawy na allegro.

Decyzyjności - zero, zarobków - zero, odpowiedzialnośc przzed konsumentem - pełna.

oznacz moderatorów

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@RED

Tu chodzi o reklamacje z tytułu niezgodności z umową oraz z tytułu rękojmi.

Gwarancja to nadal świadczenie w pełni dobrowolne, nie było w tej kwestii zmian w KC. Do tego gwarancji udziela gwarant, a nie sprzedawca, tu też nie ma żadnych zmian w prawie. Gwarancja nadal ma status dobrowolnej umowy cywilno-prawnej. 

Oczywiście Allegro jak chce może udzielać kupującym gwarancji, nikt im tego nie zabrania. 

oznacz moderatorów