anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ujemne punkty za brak zapytań od Kupujących

gryfus01
#9 Pomysłodawca#

czy też macie podobne przypadki, że za brak pytań od Kupujących allegro odejmuje Wam punkty w jakości sprzedaży ? Mi odjęto 57 punktów. Kolejny absurd.

 

oznacz moderatorów
18 ODPOWIEDZI 18

LEW433
#21 Demiurg#

Tak,  najlepiej śledzić i prosić ......znajomych bo to rzeczywiście absurd.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

po co tam zaglądasz , kup se pączka zrób kawę i włącz ulubiony serial .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

musisz prosić teściową o wysyłanie zapytań o towar ze swojego konta przynajmniej raz w miesiącu 😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@gryfus01 taaa... i dobrze by było , żeby się nie logowała na tym samyn sprzęcie co Ty ,bo  z łezką w oku będziesz wspominał ujemne punkty .

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

o tototo też koniecznie

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfus01 to dotyczy jakiegoś innego konta? Bo na tym z którego piszesz nie widzę odjętych punktów. Nie odejmujemy też punktów za brak pytań od kupujących. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

gryfus01
#9 Pomysłodawca#

to odpowiedź od allegro :

Dzień dobry, 

dziękuję za cierpliwość i przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi. 


Obniżenie punktów w jakości sprzedaży jest związane z brakiem pytań zadanych poprzez pytanie do Sprzedającego. 

Jeżeli nie było żadnych pytań zadanych w ten sposób, a więc też odpowiedzi, to system nie mógł naliczyć punktów za szybkie odpowiedzi. 

Gdy pojawią się wiadomości zadane poprzez pytanie do Sprzedającego, na które będzie Pan mógł odpowiedzieć, pojawią się również punkty za te miarę. 

W razie pojawienia się dodatkowych pytań, pozostaję do Pana dyspozycji. 

Pozdrawiam
// Adrian [edycja]
Zespół Allegro

 

oznacz moderatorów

gryfus01
#9 Pomysłodawca#

Zrzut ekranu (2).png

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfus01 ok, dziękuję za zrzuty, już rozumiem. Najprawdopodobniej ta ujemna liczba wynika z tego, że teraz nie liczą Ci się punkty za odpowiedzi z ostatnich 30 dni, ale jeszcze to potwierdzam i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gryfus01 wracam z potwierdzeniem.
W zakładce Jakość sprzedaży pokazujemy punktację z ostatnich 30 dni. Tam gdzie pojawia się "-57 punktów" pokazujemy porównanie z poprzednim dniem - "Masz o X punktów mniej/więcej, niż wczoraj".
W Twoim przypadku jeszcze 13.11 dane wskazywały, że miałeś terminową odpowiedź na 100% zadanych pytań i dlatego liczyliśmy średni czas odpowiedzi. Od 14.11 nie wliczamy już na Twoim koncie żadnych zadanych pytań z ostatnich 30 dni, bo ich nie było, więc punkty zostały wyzerowane w tych sekcjach
.

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

gardenqueen
#9 Pomysłodawca#

KŁAMSTWO. Mi odjeliście 70 punktów za brak pytań.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gardenqueen czy dotyczy to konta z którego piszesz? Jedyne odjęte punkty na tym koncie dotyczą miary Regulamin i zasady

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

gardenqueen
#9 Pomysłodawca#

Bo po chamsku znikła liczba minus 70 dzisiaj. Wczoraj jeszcze była i żałuję że nie zrobiłam foto. Została tylko pomniejszona liczba punktów.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@gardenqueen  sprawdziłam Twoją jakość, ale nie widzę wyniku, o którym piszesz, za brak wiadomości w dyskusjach i wiadomości od klientów masz po 15 punktów dodanych. 

   Monika
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

glenmoranghie
#14 Krzewiciel#

@la_nika Przecież ten system to jakiś kompletnie chory kretynizm. Przy tak pokrętnej logice jak u was, wcale się nie zdziwię jak wkrótce wprowadzicie karanie sprzedawców ujemnymi punktami za brak negatywnych komentarzy.

oznacz moderatorów

1FOBOS1
#8 Zapaleniec#

To samo jeśli chodzi o dyskusje . My mamy 25/50 tylko dlatego , że nikt nam jej nie złożył . Rozumiem odejmować punkty za nieterminowe odpowiedzi , ale w przypadku gdzie nikt nie zakłada dyskusji lub nie zadaje pytań ,  to powinien być również max bo to raczej dobrze świadczy o sprzedawcy i klarowności jego ofert 🙄 A tu jednak wychodzi na odwrót .

oznacz moderatorów

Vetinari
#10 Popularyzator#

@1FOBOS1za brak dyskusji punkty są uzależnione od liczby zamówień. Masz 25/50 nie dlatego, że nikt Ci nie założył dyskusji, tylko dlatego, że masz niecałe 300 zamówień. Gdybyś miał więcej niż 500 zamówień, przy braku dyskusji miałbyś 50/50.

W sumie logiczne - większa liczba zamówień to większa trudność w utrzymaniu stanu bezdyskusyjnego...

oznacz moderatorów

gardenqueen
#9 Pomysłodawca#

Nie logiczne, tylko NIE UCZCIWE

oznacz moderatorów