Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy też macie podobne przypadki, że za brak pytań od Kupujących allegro odejmuje Wam punkty w jakości sprzedaży ? Mi odjęto 57 punktów. Kolejny absurd.
Tak, najlepiej śledzić i prosić ......znajomych bo to rzeczywiście absurd.
po co tam zaglądasz , kup se pączka zrób kawę i włącz ulubiony serial .
musisz prosić teściową o wysyłanie zapytań o towar ze swojego konta przynajmniej raz w miesiącu 😉
@gryfus01 taaa... i dobrze by było , żeby się nie logowała na tym samyn sprzęcie co Ty ,bo z łezką w oku będziesz wspominał ujemne punkty .
o tototo też koniecznie
to odpowiedź od allegro :
Dzień dobry,
dziękuję za cierpliwość i przepraszam za wydłużony czas odpowiedzi.
Obniżenie punktów w jakości sprzedaży jest związane z brakiem pytań zadanych poprzez pytanie do Sprzedającego.
Jeżeli nie było żadnych pytań zadanych w ten sposób, a więc też odpowiedzi, to system nie mógł naliczyć punktów za szybkie odpowiedzi.
Gdy pojawią się wiadomości zadane poprzez pytanie do Sprzedającego, na które będzie Pan mógł odpowiedzieć, pojawią się również punkty za te miarę.
W razie pojawienia się dodatkowych pytań, pozostaję do Pana dyspozycji.
Pozdrawiam
// Adrian [edycja]
Zespół Allegro
@gryfus01 ok, dziękuję za zrzuty, już rozumiem. Najprawdopodobniej ta ujemna liczba wynika z tego, że teraz nie liczą Ci się punkty za odpowiedzi z ostatnich 30 dni, ale jeszcze to potwierdzam i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@gryfus01 wracam z potwierdzeniem.
W zakładce Jakość sprzedaży pokazujemy punktację z ostatnich 30 dni. Tam gdzie pojawia się "-57 punktów" pokazujemy porównanie z poprzednim dniem - "Masz o X punktów mniej/więcej, niż wczoraj".
W Twoim przypadku jeszcze 13.11 dane wskazywały, że miałeś terminową odpowiedź na 100% zadanych pytań i dlatego liczyliśmy średni czas odpowiedzi. Od 14.11 nie wliczamy już na Twoim koncie żadnych zadanych pytań z ostatnich 30 dni, bo ich nie było, więc punkty zostały wyzerowane w tych sekcjach.
KŁAMSTWO. Mi odjeliście 70 punktów za brak pytań.
@gardenqueen czy dotyczy to konta z którego piszesz? Jedyne odjęte punkty na tym koncie dotyczą miary Regulamin i zasady.
Bo po chamsku znikła liczba minus 70 dzisiaj. Wczoraj jeszcze była i żałuję że nie zrobiłam foto. Została tylko pomniejszona liczba punktów.
@gardenqueen sprawdziłam Twoją jakość, ale nie widzę wyniku, o którym piszesz, za brak wiadomości w dyskusjach i wiadomości od klientów masz po 15 punktów dodanych.
@la_nika Przecież ten system to jakiś kompletnie chory kretynizm. Przy tak pokrętnej logice jak u was, wcale się nie zdziwię jak wkrótce wprowadzicie karanie sprzedawców ujemnymi punktami za brak negatywnych komentarzy.
To samo jeśli chodzi o dyskusje . My mamy 25/50 tylko dlatego , że nikt nam jej nie złożył . Rozumiem odejmować punkty za nieterminowe odpowiedzi , ale w przypadku gdzie nikt nie zakłada dyskusji lub nie zadaje pytań , to powinien być również max bo to raczej dobrze świadczy o sprzedawcy i klarowności jego ofert 🙄 A tu jednak wychodzi na odwrót .
@1FOBOS1za brak dyskusji punkty są uzależnione od liczby zamówień. Masz 25/50 nie dlatego, że nikt Ci nie założył dyskusji, tylko dlatego, że masz niecałe 300 zamówień. Gdybyś miał więcej niż 500 zamówień, przy braku dyskusji miałbyś 50/50.
W sumie logiczne - większa liczba zamówień to większa trudność w utrzymaniu stanu bezdyskusyjnego...
Nie logiczne, tylko NIE UCZCIWE