anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Upomnienia i brak odpowiedzi ze strony allegro.

nyks-sklep
#8 Zapaleniec#

Cześć, 

Walczymy z allegro już od 2 tygodni niestety nie są wstanie odwiedzić nam za co dostajemy upomnienia. 

Oficjalna informacja od allegro : Twoja oferta nadal była błędnie połączona z Katalogiem produktów Allegro, dlatego odłączyliśmy ją od produktu.  

Co najlepsze żadna oferta nie została odłączona od produktu. Nie ma też żadnej oferty usuniętej i zakończonej. 

Niestety allegro nie jest wstanie określić które aukcje są błędnie połączone z katalogiem. Kilku dużych sprzedawców z którymi rozmawialiśmy ma ten sam problem. Allegro cały czas oddala odpowiedz dalej i trwa to już jakiś czas. Jedno z kont już zostało zamknięte. Sprzedajemy swoje własne produkty na swoich własnych eanach.

Niestety wygląda na to że allegro wprowadziło nowy system który blokuje sprzedawców a allegro nie ma nad nim żadnej kontroli i nie zna odpowiedzi na pytania o powód blokad. Jest też druga możliwość allegro próbuje usunąć sprzedawców z własnymi produktami z allegro aby mieć wiekszą kontrole nad rynkiem. 

Czy komuś z was udało się już uzyskać odpowiedź i pomoc od allegro? 

oznacz moderatorów
21 ODPOWIEDZI 21

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

Dzień dobry @nyks-sklep! Wracam z informacjami.
Obecnie, gdy oferty są nieprawidłowo połączone z katalogiem produktów, nie wysyłamy informacji jak te które otrzymałeś w październiku, tylko kończymy takie oferty.
Możesz wówczas sprawdzić jakie oferty usunęliśmy, gdy w zakładce Mój asortyment użyjesz filtra "zakończone oferty".
Od początku listopada odpieliśmy od katalogu (czyli zakończyliśmy) ok. 4000 ofert. Podaję kilka przykładów: 14056619369, 13185643436, 13342602637, 13235623372, 13201638794, 13404369776. 
Oferty zostały zakończone m.in. dlatego, że do jednego produktu było podpiętych wiele ofert. Natomiast jeden sprzedający może mieć maksymalnie 5 ofert podpiętych pod jeden produkt. 
Używacie jednego EANu (5904506150526) do wielu wariantów i to stanowi problem. Próbując tworzyć kolejne produkty (na potrzeby innych wariantów kolorystycznych) system będzie łączył te oferty z istniejacym produktem, czyli powstaną duplikaty, które nasz system wykrywa i usuwa.  Ten problem można rozwiązać, jeśli dodamy parametry identyfikujące w kategoriach. 
Wówczas, każdy wariant będzie musiał mieć inny EAN, kod producenta lub inny parametr identyfikujący, aby podczas wystawiania ofert tworzyły się osobne produkty (a nie były łączone z już istniejącymi, tworząc duplikaty). 
Dopytuję jeszcze jak to najlepiej rozwiązać, gdy otrzymam odpowiedź, dam znać, żebyście wiedzieli, jakie parametry należy dodać do oferowanych przedmiotów.

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

nyks-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień Dobry @la_nika. Bardzo dziękuję za rzeczową i konkretną odpowiedz. Na taką informacje czekaliśmy. Usunęliśmy już wszystkie aukcje które miały te same eany. W dniu jutrzejszym mamy ponowną weryfikacje. Mamy nadzieje że przejdziemy ją pozytywnie po usunięciu tych aukcji. Chciał bym jeszcze raz podziękować za konkretną odpowiedz, dowiedzieliśmy się od Pani więcej niż od suportu. Pozdrawiam i życzę miłego dnia! 

oznacz moderatorów