Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Uprzejmie proszę Allegro o odpowiedź, dlaczego wysyła do mnie e-maile z informacją, że moja jakość sprzedaży dramatycznie spadła i mam ją poprawić, jeżeli wszyscy kupujący, a jest ich mnóstwo (proszę sprawdzić), wystawiają mi najwyższe z możliwych oceny? To może z Allegro jest coś nie tak?
Pozdrawiam
@Nickter Twoja jakość sprzedaży to nie tylko opinie. Wejdź w zakładkę jakość sprzedazy i tam zobaczysz co jest nie tak. Obecnie najbardziej popularnym zawalaczem jakości sprzedazy jest : Allegro. Które nie potrafi poprawnie zaimportować wysyłek - wiec masz wysyłki po terminie.
Aż ciekaw jestem tego jak taki email wygląda, ale z tego co wiem to pozytywne komentarze i wysokie noty w gwiazdkach to dla Allegro już nie wystarcza. Zobacz tutaj jaki masz poziom na xxx/1000 może o to chodzi.
@TATLOK Ano tak.
"Końcowa ocena, którą widzisz w panelu, wpływa w szczególności na pozycję Twoich ofert. W związku z tym mogą one być niżej pozycjonowane w wynikach wyszukiwania w ramach kryterium trafności.
Ponadto zgodnie z Regulaminem, sprzedający powinni utrzymywać ogólną jakość swojej sprzedaży co najmniej na neutralnym poziomie (art. 10.7 Regulaminu).
Jakość swojej sprzedaży możesz sprawdzać i na bieżąco kontrolować w panelu. Nie musisz się z nami kontaktować w tej sprawie. Tu dowiesz się również, jak możesz ją poprawić i utrzymać.
Pozdrawiamy"
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Nickter Nie pominąłeś jakiegoś pytania? Jeżeli dostajesz mało pytań i pominiesz jedno, to możesz stracić nawet do 1200+ punktów
Przejrzyj wszystkie sekcje w jakości sprzedaży
@Nickter Uprzejmie proszę zauważyć iż jest to Forum na którym oficjalnie jest 4 pracowników allegro a reszta to przechodnie z aukcji.
Allegro oczekuje już od jakiegoś czasu że będziesz wysyłał przesyłki w ciągu 24h najlepiej co dzień do południa dnia następnego, że będziesz odpowiadał na Pytania w ciągu 24 nie licząc świąt i weekendów, że będziesz dopłacał do przesyłek smart. Jeśli tego nie robisz to w ich ocenie jesteś słabym Sprzedawcą.
Nie przejmuj się tym zupełnie. Dla Ciebie najważniejsze są komentarze od Kupujących. Sprzedajesz w Kolekcjach, tam nie ma konkurencji do której mógłby pójść Kupujący i kupić u sąsiada. Doskonale wie tez o tym allegro utrzymując chorendalne stawki za sprzedaż w dziale Kolekcje.
@__RPM_ *horrendalne😉
Przejmować się jednak powinien, bo spadek poniżej jakiegoś określonego poziomu może skutkować blokadą konta.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Knowhere Przejmować się nie musi. Sprzedający ma ponad 900 pozytywów i 0 negatywów. Sprzedaje znaczki po cenie 1,50 - 8,00 zł. Kupujący w Kolekcjach klaszczą uszami z radości jak nabędą upragniony znaczek, którego nie mieli całe życie.
Stąd przekonanie graniczące z pewnością, że mu nie zablokują dopóki płaci rachunek do allegro.
Pięknie Pan to ujął, dziękuję:)
To kolejne wymuszanie na sprzedawcach konkretnych zachowań, które ma się nijak do rzeczywistej jakości obsługi kilenta czy sprzedaży. Niestety, dopóki ktoś (UOKiK..?) ich nie zablokuje, będą tu wyczyniać takie cuda. A Ty - cóż. Dostosuj się. lub giń.
Allegro zaraz wyciągnie badania z których będzie wynikało że Kupujący żądają darmowej dostawy. Tak więc wykręcą się tym, że robią wszystko dla dobra Sprzedawców.
Bo dobry sprzedawca to ten co płaci i nie dyskutuje ,chwali wszystkie zmiany ,pracuje 24 h na dobę czujny nawet w nocy .
I nie jeździ na urlop bo przez jego absencje zyski w allegro spadną.
@Vryko dokładnie jest jak piszesz
allegro pod płaszczykiem wymuszeń i nierealnych wymagań
załatwia sobie
- eliminację konkurencyjnych Sprzedawców
- gratisową budowę serwisu
- reklamę własnego portalu
- popularyzację wymuszonych usług payu przelewy24 czy też smart
- większe zyski
obecnie prawie każda zmiana w serwisie pozornie dla wygody sprzedawców
wymusza dodatkowe czynności, które musi wykonać sprzedawca dla serwisu lub w serwisie