Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie nadania paczki UPS za pobraniem w nowej odsłonie Wysyłam z Allegro, nie mogę nadać paczki za pobraniem. Za każdym razem wywala błąd, że niby niedozwolony znak w COD, czy dam przecinek czy kropkę, za każdym razem coś jest nie tak. Do tej pory obchodziłam to przełączając się na starą wersję, jak teraz sobie z tym poradzić?
@ArgesSpa Czy możesz przesłać mi zrzut lub zdjęcie tego komunikatu, który otrzymujesz? Podaj mi proszę również numer przykładowego zamówienia, którego dotyczy ten problem.
Dotyczy to każdego zamówienia w którym metodą wysyłki jest UPS. Każda możliwa zmiana i rożne znaki nic nie daje i nie ma możliwości zapisania przesyłki. Przykład zamówienia:
@ArgesSpa Czy możesz usunąć cudzysłów z pola "Właściciel konta bankowego"?
Bez zmian po usunięciu cudzysłowia
@ArgesSpa Dziękuję za wszystkie informacje, nasz zespół techniczny już dokładnie sprawdza tę sytuację.
@ArgesSpa Mam jeszcze do Ciebie pytanie i prośbę. Jeśli chodzi o wartości pobrania, to system automatycznie powinien zczytać kwotę z zamówienia. Czy próbowałeś ją zmienić, np. wpisujesz jakąś inną, bo powinna być wyższa, albo niższa?
Sprawdź proszę jeszcze, czy sytuacja jest analogiczna, również na innych przeglądarkach. Niestety nie jesteśmy w stanie odtworzyć tych komunikatów, stąd wciąż szukamy przyczyny tej sytuacji.
Niestety sytuacja wygląda tak samo, te same komunikaty, nie daje nic zmiana wartości COD, zmiana znaków oddzielających, sprawdziłam w chrome i IE, dziwna sprawa, ale tak jest z każdą przesyłką UPS pobranie od momentu wstawienia nowego wysyłam z allegr. Tak jak pisałam wcześniej mogłam obejść to przełączając na stary widok, ale teraz niestety już tej opcji nie ma i nie podoba mi się to, że muszę dokładać do wysyłki...
@ArgesSpa dziękuję za wiadomość i sprawdzenie.
Tak jak pisała @_HolaOla_ nie jesteśmy w stanie odtworzyć tych komunikatów, dlatego bardzo prosimy o podesłanie: numeru zamówienia przy którym taki błąd występuje oraz zrzutów ekranu lub filmiku, nagranego "na świeżo" po usunięciu wszystkich znaków specjalnych (spacji, cudzysłowia). Bardzo proszę, żeby na zrzutach lub filmiku było widoczne całe okno przeglądarki oraz data i godzina. Możesz podesłać zrzuty do nas na adres spolecznosc@allegro.pl
To pozwoli działowi technicznemu zweryfikować problem.
Dzięki za pomoc, wszystkie komunikaty za każdym razem wyglądają tak samo jak te, które załączyłam juz na zrzutach ekranu, za każdym razem i przy każdej możliwej kombinacji. Przepraszam najmocniej ale nie mam czasu na nagrywanie jakichś filmików. Wyłączam opcję UPS pobranie, dzięki.
@ArgesSpa przykro mi, ale nie możemy pomóc bez tych danych, ponieważ dział techniczny ma problem z odtworzeniem opisywanego błędu. Dziękuję za Twoją wiadomość - oczywiście rozumiem Twoją decyzję dotyczącą wyłączenia tej metody dostawy.
U mnie też ten błąd występował i powodem były znaki specjalne w nazwie właściciela konta. Ktoś powie może gdzie te znaki usunąć na stałe z nazwy?
Też jestem ciekawa gdzie można to zmienić na stałe?
U mnie pomogło usunięcie znaków, ale musiałam dopisać do nazwy firmy jeszcze imię i nazwisko... samo usuwanie znaków nie pomagało
Cały czas jest tak ustawione a mimo to przy nadaniu paczek z UPS pokazuje: "Arges" - nie wiadomo skąd...