anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usługa odroczonej płatności, na TAK czy NIE?

ataniej--pl
#7 Wielbiciel#

Hej Alle-ludki! 😊

Po przeczytaniu wątku, w którym sprzedawcy nie raz mają problem z należnością od PragmaGO szczerze wątpię, by ten program był bezpieczny dla sprzedających i zastanawiam się czy jest w ogóle odpowiedni dla naszej firmy.
Intensywnie debatujemy czy włączyć ten faktoring, ponieważ faktycznie może to zwiększyć liczbę zamówień, właśnie o te od firm z odroczoną płatnością (to jedyne co zachęca by wziąć w tym udział)

Tylko jak to się przekłada w praktyce?
-Czy są użytkownicy, którzy korzystają z tej usługi Allegro i sobie chwalą na tyle, żeby powiedzieć, że nie zmierzają z niej rezygnować w najbliższym czasie?
-Faktycznie sporo zamówień Wam wpada z odroczoną płatnością? 
-Jak przy tym wygląda współpraca z firmą PragmaGO? (to mnie najbardziej interesuje, jak wrażenia? Bo ich się najbardziej obawiam...)
-Jak wygląda kwestia zwrotów? Prawo konsumenta mówi o prawie do zwrotu w ciągu 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny. Jako sprzedawca jestem zobowiązana, żeby rozpatrywać takie zwroty pozytywnie - rozumiem, że wtedy wnioskowanie o zwrot prowizji (za zwrócone zamówienie) od PragmaGO jest na 99% niemożliwy? 

Będę wdzięczna za wszystkie odpowiedzi w temacie.
Miłego dzionka Allegrowicze! 🌄