anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie komentarza

3drukarki_slask
#9 Pomysłodawca#

Cześć, 

mam problem. 

Klient zakupił towar z dostawą 10 dni roboczych. Po 6 wystawił negatyw i upiera się na swoim "bo miał mieć wcześniej". 

 

Czy da się z tym coś zrobić? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg#

@3drukarki_slask sprawa praktycznie nie do ruszenia , zależy od treści oceny / jeśli jest !/ oraz prezentowanego przez allegro ,, przewidywanego ,, terminu dostawy .

oznacz moderatorów

3drukarki_slask
#9 Pomysłodawca#

Komentarz pusty.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@3drukarki_slask na usunięcie nie ma najmniejszej szansy , pozostaje Ci tylko ugłaskanie klienta , oczywiście jeśli bardzo Ci zależy na jego usunięciu , a jeśli ni za bardzo to napisz grzeczną odpowiedź na ocenę i powiem Ci ,że czasem taka ocena z właściwą argumentacją w odpowiedzi robi więcej dobrego niż zła ,.

oznacz moderatorów