Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jak wygląda prośba o usunięcie komentarza negatywnego od strony kupującego?
Otrzymałem negatyw, bezpodstawny, wysłałem klientowi prośbę o usunięcie i wytłumaczenie dlaczego wystawił taką opinię.
Klient po otrzymaniu prośby nawet zadzwonił, przeprosił - okazało się że wystawił negatyw przez pomyłkę, miał to być negatyw za inny towar od innego sprzedawcy.
Niby prosta sprawa ale niestety klient nie potrafi usunąć komentarza, twierdzi że w otrzymanym mailu nie ma nic więcej jak tylko moja prośba o wyjaśnienie - jak to rozwiązać ?
@RLis W otrzymanym mejlu powinien mieć przycisk do zaakceptowania wysłanej przez Ciebie prośby (na co ma 14 dni od jej wysłania przez Ciebie).
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Kupujący powinien mieć możliwość usunięcia oceny jednym kliknięciem. Tu masz opisaną procedurę wysyłania prośby o usunięcie i widok zawiadomienia, jakie otrzymuje kupujący; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...
wysłałem ten link z pomocy kupującemu - zobaczymy
jednak niewielkie szanse bo klientem był straszy Pan, niezbyt ogarnięty w allegrowych procedurach