anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

usunięcie komentarza

RLis
#10 Popularyzator#

Jak wygląda prośba o usunięcie komentarza negatywnego od strony kupującego?

Otrzymałem negatyw, bezpodstawny, wysłałem klientowi prośbę o usunięcie i wytłumaczenie dlaczego wystawił taką opinię.

Klient po otrzymaniu prośby nawet zadzwonił, przeprosił - okazało się że wystawił negatyw przez pomyłkę, miał to być negatyw za inny towar od innego sprzedawcy.

Niby prosta sprawa ale niestety klient nie potrafi usunąć komentarza, twierdzi że w otrzymanym mailu nie ma nic więcej jak tylko moja prośba o wyjaśnienie - jak to rozwiązać ?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Knowhere
#21 Demiurg#

@RLis W otrzymanym mejlu powinien mieć przycisk do zaakceptowania wysłanej przez Ciebie prośby (na co ma 14 dni od jej wysłania przez Ciebie).

______________

"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

Kupujący powinien mieć możliwość usunięcia oceny jednym kliknięciem. Tu masz opisaną procedurę wysyłania prośby o usunięcie i widok zawiadomienia, jakie otrzymuje kupujący; https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/oceny-i-komentarze/kupujacy-wystawil-mi-ocene-czy-moge-ja...

oznacz moderatorów

RLis
#10 Popularyzator#

wysłałem ten link z pomocy kupującemu - zobaczymy

jednak niewielkie szanse bo klientem był straszy Pan, niezbyt ogarnięty w allegrowych procedurach

oznacz moderatorów