Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Bardzo proszę serwis Allegro o usunięcie rubryki 'koszt dostawy'
Nie wszyscy klienci posiadają pakiet smart i czasami muszą zapłacić za kuriera (10,49 zł) albo paczkomat (8,99 zł) za tym idą później oceny kosztów dostawy na 3 gwiazdki co jest wgl jakąś pomyłką.
Jak tutaj utrzymać się w programie super sprzedawca przy dużej liczbie ocen miesięcznie?
Raz na 50 ocen dostanę 4 gwiazdki jeśli chodzi o opinie o produkcie lub obsługę klienta, natomiast jeśli chodzi o koszty dostawy ocena na 3/4 gwiazdki pojawia się prawie co trzeci komentarz.
Jeśli inni sprzedawcy się ze mną zgadzają bardzo proszę o polubienie tego posta...może wtedy to coś da
Jak wyślesz za darmo też dostaniesz 3 gwiazdki albo jedną 🙂 Nietrafiony pomysł allegro, miał nas zmusić do ustawiania niskich kosztów wysyłki i nie zarabiania na nich 😄
@kostas11 to nie tylko na nich zarabiamy, ale również dokładamy. Finał - klient nadal niezadowolony. Hitem są osoby, które do mnie czasami dzwonią i zamawiają telefonicznie. Tekst jest ten sam, o wysyłka za 5,9zł, to poproszę za pobraniem, na jutro i niech kurier do mnie dzwoni 30 minut przed dostawą. To wszystko ma być w cenie 5,9zł poleconego ekonomicznego :):)
Możliwość oceny kosztów dostawy powinna zostać wyłączona od razu w momencie, w którym Allegro wprowadziło prowizję od kosztów dostawy i większość cen kurierów poszło w górę... Jak chce zamówić coś kurierem to muszę liczyć, że zamiast tych 10 zł jak zwykle teraz muszę płacić po 17... Trudno się dziwić, sprzedawcy muszą jakoś się dostosować.
Wygląda mi to na pewną nieścisłość.
Jeśli oferta jest SMART to zawsze powinno być 5 gwiazdek (niezależnie czy klient ma smarta czy nie).
Mnie właśnie w tym miesiącu odebrano status SS tylko z powodu kilku komentarzy pozytywnych, ale z jedną lub dwiema gwiazdkami za koszty dostawy. Wszyscy wybrali dostawę do paczkomatu za 8,99 zł (czyli z taką ceną taką jaką ustala allegro), ale nie dobrali nic do smarta, choć mogli, bo była taka możliwość. Allegro nie widzi w tym żadnego problemu, korpo formułka "subiektywna ocena kupującego" i tyle... Kupujący mają to gdzieś, allegro ma to gdzieś, ja także mam to gdzieś, bo skupiam się na sprzedaży bezpośredniej w sklepie, a tutaj tylko dorywczo. Ale do myślenia daje to, że jeszcze kilka miesięcy temu oddawałem allegro w prowizji po kilkanaście tysięcy złoty, a teraz po kilkaset. Ja nie zmieniłem nic ani w asortymencie, ani w ustawieniach dostaw i sprzedaży. Taki spadek sprzedaży na allegro u mnie spowodowały jakieś zmiany od strony allegro. Jedyny plus tej sytuacji jest taki, że rośnie mi sprzedaż przez konkurencyjnej portale i przez własny sklep internetowy.
i tego tzeba się trzymać tzn sprzedaży poza all - wielu stałych klientów (kilkunastoletnich) już olewa ten serwis bo widzi, że jak kupi bezpośrednio to ma z bomby 10% rabatu i prawdziwą wysyłkę free a nie free za 40 pln - ufffffffffffff - grubo
od jakiegoś czasu faktycznie spadek obrotów ale u mnie to może przez to, że powracający klienci kupują już bezpośrednio - po prostu szcz....ją na ten serwis
all może kiedyś to pojmie ale krucho to widzę - nie ten stan umysłu - od ponad 1,5 m-ca wymieniam korespondencję na temat przekrętu przy zwrocie za szybkie wysyłki - od 16 czerwca ani jednego zwrotu a nic się nie zmieniło w terminach wysyłek (z mojej strony) all twierdzi, że podobno dwie paczki wysłane za późno i podobno dwie paczki na ponad sto spowodowały spadek rankingu ze 100% do 89% - hmmmmmmm - dziwna ta kombinacja/matematyka wg all - jakieś nowoczesne zasady wprowadzają - nawet dziecko w przedszkolu widzi kant - all nie - no coż - odbiłam to sobie już wielokrotnie 🙂 a all niech sobie dalej kombinuje - mogą zrobić co najwyżej naskok
jak jest smart to jest 5 gwiazdek z automatu - jak zrobi się samemu wysyłkę free to wtedy kupujący chyba ma nadal prawo być niezadowolonym - uffffff - ogólnie ocena kosztów wysyłki jest porażką - to powinno być usunięte - każdy widzi ile dopłaci za paczkę/list i albo się decyduje albo nie - natomiast ciężko jest pojąć, że podczas zakupu koszt odpowiada ale już po zakupie nie - tragedia - jest tylu sprzedających - nie ma obowiązku kupowania u konkretnego sprzedającego