Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, dpd uszkodziło nadaną przeze mnie przesyłkę i następnie zwrócili ją mnie, zostały mi naliczone opłaty dodatkowe w kwocie 13,99 za zwrot, który nie nastąpił ani z winy kupującego ani z mojej, czy w takiej sytuacji mogę odwołać się i liczyć na zwrot lub cokolwiek innego ?
Dziękuję za odpowiedz i pozdrawiam !
@SolidShopping a uszkodzenie jest z informacją od DPD ( protokół z sortowni ) czy kupujący odmówił odbioru ?
@kostas11 Brak protokołu z sortowni, po informacji od kupującego że nie otrzymał przesyłki zadzwoniłem na infolinie, tam otrzymałem informację że przesyłka jest uszkodzona i jest zwrot, kurier odmówił spisania protokołu na miejscu tłumacząc "że on tylko paczkę przewozi"
@SolidShopping to dziwne, złóż reklamację, pewnie mają to odnotowane, muszą Ci oddać za nadanie i zwrot oraz za uszkodzoną paczkę 🙂 Dla pewności przed złożeniem reklamacji zgłoś protokół szkody
Super dziękuje Panu za odpowiedz, dam znać co udało się zrobić, pozdrawiam !
art. 74 Prawa przewozowego nakłada na przewoźnika obowiązek sporządzenia w takiej sytuacji protokołu szkody, skontaktuj się z DPD i poproś o protokół
DPD jest operatorem pocztowym i świadczy usługi pocztowe. Zastosowanie ma więc tu Prawo pocztowe, a nie przewozowe (wyjątkiem są przesyłki paletowe i całopojazdowe).