Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej
Wysłaliśmy do klienta używane drzwi samochodowe (wartość 160pln), dzień po odebraniu przesyłki założył dyskusję, że oczekuje częściowego zwrotu w kwocie 100 zł . Po rozmowie z pracownikiem obsługującym zamówienie dowiedzieliśmy się, że drzwi nie miały wskazanego przez klienta uszkodzenia i poprosiliśmy go, żeby dokładnie obejrzał opakowanie bo należy zgłosić do przewoźnika reklamację. Od tamtego momentu brak kontaktu z klientem po za negatywną opinią. Dziś pojawiła się informacja, że dyskusja jest przedawniona i pytanie czy problem jest rozwiązany. Jak postępować w takich sytuacjach gdzie nie ma kontaktu z klientem ?
Cześć @Auto_Czesci_Kce, poprosiłem odpowiedni dział o zweryfikowanie Twojej dyskusji. Wrócę, jak tylko otrzymam więcej informacji.
@Auto_Czesci_Kce jeżeli nie wydałeś decyzji reklamacyjnej to obawiam się, że reklamacja została uznana za zasadną.
Dyskusja przecież nie jest reklamacją
@Auto_Czesci_Kce jeżeli klient wskazał w niej roszczenie, to tak zgłoszona reklamacja powinna zostać rozpatrzona. Powinieneś wydać decyzję. Jeżeli klientowi został wysłany towar zgodny z opisem możesz oczywiście ją odrzucić i wskazać, że w takim przypadku trzeba kierować reklamację do przewoźnika.
Tak pisałem
"żeby dokładnie obejrzał opakowanie bo należy zgłosić do przewoźnika reklamację."
@Auto_Czesci_Kce odrzuć reklamację z powodu: kupujący wezwany do przedstawienia wyjaśnień w sprawie dalszego procedowania reklamacji nie udzielił ich w czasie ustawowym
@Auto_Czesci_Kce należało jeszcze rozpatrzeć reklamację, którą klient już zgłosił do Ciebie. Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, zrób to teraz i przedstaw decyzję w dyskusji.