Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klientka odebrała uszkodzoną przesyłkę-koperta kurierska LDPE-zgnieciona/rozerwana/lekkie uszkodzenie towaru/legginsów.
Przesyłka Allegro Automat ORLEN Paczka.
Nie zgłosiła zastrzeżeń w automacie,nie złożyła reklamacji u przewoznika(Orlen),nie ma protokołu szkody.Od początku obwiniała nas/złe zapakowanie.Cóż wysyłamy w zasadzie tylko w tych foliopakach,poszły dziesiątki tysięcy,nie było wcześniej takiego przypadku.
Allegro w założonej dyskusji twierdzi że ma prawo przyjąć reklamację od klientki i ją rozpatrzyć(przesyłka Allegro Orlen)Oczywiście przychyliło się do zdania klientki i stoi na stanowisku iż to nie przewoznik zniszczył opakowanie i zawartość,tylko my jesteśmy winni uszkodzenia bo niewystarczająco zabezpieczyliśmy towar.
Coś możemy?