anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzona przesyłka z reklamowanym towarem

OutletRTVAGD
#7 Wielbiciel#

Witajcie, mam nie typową sytuację, klient skorzystał z gwarancji door to door udzielanej na sprzedawany produkt, kurier został zamówiony przez sprzedawcę i towar odebrany od klienta. Klient spakował towar w taki sposób że uległ uszkodzeniu w transporcie, sprzęt warty kilka tysięcy został owinięty przeźroczystą folią strecz, oczywiście nie przetrwał podróży, kupujący umywa teraz ręce od odpowiedzialności za źle spakowany sprzęt., zrzucając winę na kuriera który nie powinien przyjąć takiej paczki. Kto w takim wypadku ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia? oczywiście na odszkodowanie od przewoźnika nie ma co liczyć z powodu tego jak to zostało zapakowane. Pozdrawiam i będę wdzięczny z wszelkie rady.