anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

uszkodzona przesyłka

aggne_s
#7 Wielbiciel#

Cześć, działam w oparciu o dropshipping. Klient zamówił towar, przyszedł uszkodzony, paczka też nosiła ślady uszkodzeń, klient ją odebrał i zgłosił reklamację, hurtownia w której zamówiłam towar, mówi że to wina złego przewożenia paczki, więc zgłosiłam reklamację do przewoźnika a on odpisał, że klient odebrał towar więc uznają reklamację za rozpatrzoną negatywnie. Co w takiej sytuacji zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg#

protokół szkody spisany ?

oznacz moderatorów

aggne_s
#7 Wielbiciel#

tak

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Ty i kupujący nie możecie naraz 2 reklamacji złożyć jedna strona musi się zżec roszczeń reklamacyjnych na drugą

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@az1rael tu chodzi o coś innego, kupujący złożył mu reklamację

@aggne_s były tu posty jak się odwoływać od takich bezprawnych odrzuceń reklamacji

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@aggne_s Więc Ty musisz teraz rozwiązać problem, kupującemu należy się nieuszkodzony towar.

oznacz moderatorów