Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Klientka zakupiła torebkę, po czym po 5 dniach od odebrania przesyłki poinformowała, że wysłaliśmy uszkodzoną (pękniętą na spodzie). Zwróciła ją do nas. Zaznaczyła, że przesyłka nie była uszkodzona. Torebka do nas wróciła i okazało się, że jest nie pęknięta, ale przecięta ostrym nożem w dwóch miejscach ewidentnie jakby została uszkodzona przy ściąganiu folii zabezpieczającej. Klientka żąda zwrotu pieniędzy a to nie jest wadliwa torebka (była sprawdzana przy pakowaniu) tylko przecięta nożem. Co w takiej sytuacji powinnam zrobic?
@Milli_Me przede wszystkim zabezpieczać w ten sposób towar żeby posobne sytuacje nie miały miejsca , wystarczy kawałek kartonu . Jeśli jesteś wstanie udowodnić ,że wysłałeś produkt bez uszkodzeń odrzuć reklamację .
Po 1 odrzucisz reklamację wady mechaniczne powstałe w wyniku nieprawidłowego rozpakowywania paczki nie podlegają rękojmi
Po 2 zamontuj na pakowaniu kamerę
Po 3 protokół szkody jest 7 dni by reklamować u przewoźnika prewencyjnie złoż reklamację przewoźnik odrzuci a ty mając na podkładkę jego decyzję odrzuć reklamację zgodnie z punktem 1