Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Hej, kupującemu wysłałem paczkę DPD,
W paczce był obraz, po odebraniu jej przez kupującego okazało się że obraz ma dziurę. Wysłał mi zdjęcia w dyskusji.
Czy jeśli kupujący nie otworzył paczki w obecności kuriera to taki przedmiot można reklamować?
@euphoria_art Hej 🙂 Na spisanie protokołu szkody jest 7 dni. Kiedy klient odebrał paczkę?
Nie otworzy przy kurierze w większości się na to nie zgadzają, ale ma prawo złożyć reklamację u kuriera w ciągu 7dni i spisać protokół szkody> ważne to jest, ale jak zakłada dyskusję i składa Ci reklamację to Ty musisz ją rozpatrzyć i możesz uznać albo odrzucić masz 14dni, napisz że odrzucasz z powodu braku protokołu np.
Tak jak pisze LEW. Kupujący nie może otworzyć przy kurierze chyba, że wysyłałeś Pocztą polską i dopłaciłeś za tę opcję. Żaden inny kurier tego nie ma.
Kupujący odebrał paczkę wczoraj, czy złożyć reklamacje i spisać protokół szkody ma kupujący czy ja? Zaproponowałem mu wymianę obrazu i odesłanie tego uszkodzonego.
@euphoria_art Protokół spisuje kupujący. Czy była to transakcja b2c? Jeśli chodzi o kwestię złożenia reklamacji do przewoźnika, to zgodnie z prawem pocztowym:
Dodam jeszcze, w przypadku przesyłek rozliczanych z Allegro, zarówno za kupującego, jak i za sprzedającego, to Allegro może złożyć reklamację. Wystarczy napisać do nas tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
@AnnaG-Antyki @euphoria_art Lew jak zwykle się myli > ja otwierałem paczki przy różnych kurierach > Inpost DPD, DHL > to zależy od człowieka - kuriera > firma nie ma tu nic do rzeczy
Kiedyś kupiłem szklaną ławę > kurier nawet ją wniósł do pokoju, razem ze mną rozpakował i oglądaliśmy wszystkie szklane elementy na miejscu