anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Uszkodzony towar a reklamacja DPD

euphoria_art
#11 Animator#

Witam, Klient otrzymał uszkodzony towar (obraz olejny), paczka była przedziurawiona mimo dobrego opakowania (podwójnego kartonu i foli). Zgłosił zwrot towaru i mi go odesłał, porobiłem zdjęcia i wypełniłem elektroniczny protokół szkody oraz formularz reklamacyjny.

Mam pytanie to ja powinienem zgłaszać reklamacje czy kupujący, paczka została wysłana poprzez Allegro smart.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

Ty, a kupujący powinien spisać protokół szkody, ma na to 7dni.

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@euphoria_art 

Jak w opakowaniu przesyłki była widoczna dziura, to odbiorca powinien przynajmniej zgłosić stosowne zastrzeżenie podczas pokwitowywania odbioru, a najlepiej spisać protokół szkody. Tu ważne jest, aby protokół spisać przed odbiorem przesyłki, bo odebranie uszkodzonej przesyłki, tożsame jest ze zrzeczeniem się ewentualnego odszkodowania.

Ważne. Termin 7-dniowy na spisanie protokołu szkody obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy uszkodzenie nie jest widoczne z zewnątrz.

oznacz moderatorów