Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, Klient otrzymał uszkodzony towar (obraz olejny), paczka była przedziurawiona mimo dobrego opakowania (podwójnego kartonu i foli). Zgłosił zwrot towaru i mi go odesłał, porobiłem zdjęcia i wypełniłem elektroniczny protokół szkody oraz formularz reklamacyjny.
Mam pytanie to ja powinienem zgłaszać reklamacje czy kupujący, paczka została wysłana poprzez Allegro smart.
Ty, a kupujący powinien spisać protokół szkody, ma na to 7dni.
Jak w opakowaniu przesyłki była widoczna dziura, to odbiorca powinien przynajmniej zgłosić stosowne zastrzeżenie podczas pokwitowywania odbioru, a najlepiej spisać protokół szkody. Tu ważne jest, aby protokół spisać przed odbiorem przesyłki, bo odebranie uszkodzonej przesyłki, tożsame jest ze zrzeczeniem się ewentualnego odszkodowania.
Ważne. Termin 7-dniowy na spisanie protokołu szkody obowiązuje tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy uszkodzenie nie jest widoczne z zewnątrz.